• LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 12:24:44 följande:

God eftermiddag 

Men Sexy!! Har du låtit bilden ligga uppe i över en timme!! Min lyckodag att till och med jag hann se den. TGIF!!

• LostInTranslation
    ensamärstark skrev 2014-10-09 10:56:47 följande:

Godmorgon alla galet fina varelser!

Jäklar vad snygg du är Ensam!!! Alltid lika trevligt när du visar lite hud! Kyss
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-09 10:56:47 följande:

Godmorgon alla galet fina varelser!

Mmmmmmmums, mycket fin kropp och underbara läppar....du är verkligen sexig när du ligger där, eäs
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-09 13:40:18 följande:
    Men Sexy!! Har du låtit bilden ligga uppe i över en timme!! Min lyckodag att till och med jag hann se den. TGIF!!
    Japp, hahaha...men du.... Losten TGIF????Tungan ute Enligt min kalender är det bara torsdag  
    Snygg bild
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 12:24:44 följande:

God eftermiddag 

God eftermiddag, sexiga fina mystiska kvinna...
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 13:48:33 följande:
    Japp, hahaha...men du.... Losten TGIF????Tungan ute Enligt min kalender är det bara torsdag  
    Snygg bild
    Haha ja där ser du ett exempel på hur förvirrad du kan göra mig! Såg din snygga kropp och fick direkt den där fredagskänslan direkt. Då har jag ju redan förbrukat min fredagsbild som jag ju var så duktig och förberedde i så god tid.

Torsdag är ingen dum dag det  heller....
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-10-09 13:49:58 följande:
    God eftermiddag, sexiga fina mystiska kvinna...
    God eftermiddag tack du mystiska mannen  
    LostInTranslation skrev 2014-10-09 13:52:54 följande:
    Haha ja där ser du ett exempel på hur förvirrad du kan göra mig! Såg din snygga kropp och fick direkt den där fredagskänslan direkt. Då har jag ju redan förbrukat min fredagsbild som jag ju var så duktig och förberedde i så god tid.

Hahaha...du kan ju inte skylla din förvirring på mig Losten Du får se det på det sättet att du är väl förberedd till i morgon och fredagsvinet är ordentligt nedkyld och att din helg kommer bli extra lång  
    Hahaha...Losten.... TGIT!!

• Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 14:02:05 följande:
    God eftermiddag smile1.gif tack du mystiska mannen smile5.gif  
    LostInTranslation skrev 2014-10-09 13:52:54 följande:Haha ja där ser du ett exempel på hur förvirrad du kan göra mig! Såg din snygga kropp och fick direkt den där fredagskänslan direkt. Då har jag ju redan förbrukat min fredagsbild som jag ju var så duktig och förberedde i så god tid.

Hahaha...du kan ju inte skylla din förvirring på mig Losten smile5.gif Du får se det på det sättet att du är väl förberedd till i morgon och fredagsvinet är ordentligt nedkyld och att din helg kommer bli extra lång smile5.gif  
    Hahaha...Losten.... TGIT!!

Ha ha TGIT. Den var ny. Torsdag har ju alltid varit en lite anonym veckodag om man bortser från att man ska/bör/kan äta pannkakor med ärtsoppa där, men det gör vi om på här i tråden från och med nu tycker jag :). Fler TGIT bilder önskas
  • ÄngDal

[quote=74137795][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 14:02:05 följande:[/quote-nick]God eftermiddag tack du mystiska mannen  

Du har verkligen en så fin kropp, det är underbart att se dig i underkläder (och ännu hellre utan).