• Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

Zack skrev 2014-10-09 14:23:35 följande:
    Ha ha TGIT. Den var ny. Torsdag har ju alltid varit en lite anonym veckodag om man bortser från att man ska/bör/kan äta pannkakor med ärtsoppa där, men det gör vi om på här i tråden från och med nu tycker jag :). Fler TGIT bilder önskas
    Hahah..Ja det låter som en kanon idé TGITB.. B Står alltså för boys då
    ÄngDal skrev 2014-10-09 14:27:45 följande:
    [quote=74137795][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 14:02:05 följande:[/quote-nick]God eftermiddag tack du mystiska mannen  

Du har verkligen en så fin kropp, det är underbart att se dig i underkläder (och ännu hellre utan).
    Tack så jättemycket  
    "Ännu hellre utan" hahah, ja du..det är inte många här som sett det och så får det bli också haha

• Anonym (Oops)
    studentbruttan29 skrev 2014-10-08 22:27:10 följande:
    Den snygga kroppen tackar jag för och jag kör en kvällsrepris och säger god natt. Hjärta

Puss

Mmmmm vilken brud
  • Mattias39
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-08 21:35:02 följande:

Mmmm....Du är dig lik...som tur är!! Tungan ute
  • Anonym (Dumspirospero)
    Mattias39 skrev 2014-10-09 16:51:53 följande:
    Mmmm....Du är dig lik...som tur är!! Tungan ute
    Hahaha....japp, inget speciellt annorlunda här inte, förutom lite minus här och var Tungan ute
  • stief84
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 17:15:39 följande:

Hahaha....japp, inget speciellt annorlunda här inte, förutom lite minus här och var 

Nänä inga minus, ser bara en massa plus i dina bilder. :)
  • stief84
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 17:15:39 följande:

Hahaha....japp, inget speciellt annorlunda här inte, förutom lite minus här och var 

Nänä inga minus, ser bara en massa plus i dina bilder. :)
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 15:17:39 följande:
    "Ännu hellre utan" hahah, ja du..det är inte många här som sett det och så får det bli också haha

Ja, men jag behöver ju inte sluta att drömma om att du ska visa lite, lite mer och framför allt fantisera hur du ser under de där små fina sakerna du brukar ha på dig... ;) Tungan ute
  • NeedfulThings

Slänger in några repriser Glad Trevlig kväll allihop! Solig

• mrme

Kvällen kan nog inte bli så mycket bättre Efter man sett dina härliga bilder :)

NeedfulThings skrev 2014-10-09 18:47:20 följande:

Slänger in några repriser  Trevlig kväll allihop!

• Anonym (Robert)

"Vägra vinter" / badkläder-tema?

Hittade ett par schyssta badbyxor på rea igår (konstigt, med tanke på vädret...?) - patetiska på en 42-åring eller klarar jag att bära upp dem?