• Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

ÄngDal skrev 2014-10-09 18:32:30 följande:
    Ja, men jag behöver ju inte sluta att drömma om att du ska visa lite, lite mer och framför allt fantisera hur du ser under de där små fina sakerna du brukar ha på dig... ;) Tungan ute
    Drömma och fantisera får man absolut göra det gör jag med, men om helt andra saker Tungan ute 
    Vi kan säga så här den dagen min fantasi/dröm slår in, då kan jag visa liiiiiiiiiiite mer Tungan ute 
    (Hahaha...ha inte för höga förhoppningar nu  Drömmer)
  • studentbruttan29
    Anonym (Robert) skrev 2014-10-09 19:03:38 följande:

"Vägra vinter" / badkläder-tema?

Hittade ett par schyssta badbyxor på rea igår (konstigt, med tanke på vädret...?) - patetiska på en 42-åring eller klarar jag att bära upp dem?

Du kan komma hit och ha kläduppvisningar..helst naken dock.  Solig

• Anonym (Nyvaken)
    Anonym (Robert) skrev 2014-10-09 19:03:38 följande:

"Vägra vinter" / badkläder-tema? smile1.gif

Hittade ett par schyssta badbyxor på rea igår (konstigt, med tanke på vädret...?) - patetiska på en 42-åring eller klarar jag att bära upp dem?

Det tycker jag absolut att du gör.. Men behöver först se en bild rakt framifrån, med byxorna aningen nerhasade så jag är 100% säker
  • ÄngDal
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 19:27:55 följande:
    Drömma och fantisera får man absolut göra det gör jag med, men om helt andra saker Tungan ute 
    Vi kan säga så här den dagen min fantasi/dröm slår in, då kan jag visa liiiiiiiiiiite mer Tungan ute 
    (Hahaha...ha inte för höga förhoppningar nu  Drömmer)
    Berätta gärna mer om vad du drömmer och fantiserar omSkäms, det låter spännande...Tungan ute

Framför allt måste du ju avslöja nånting eftersom det handlar om att vi ska få ser bilder med mindre och färre klädesplagg så det är ju VIKTIGA saker det rör dig om... FlörtDrömmerOskyldig
    Jag vet att mina förhoppningar kommer att infrias och överstigas skulle duv älja att visa med av din härliga kropp (risken är ju att jag skulle svimma av upphetsning)
    Glad
  • ÄngDal
    NeedfulThings skrev 2014-10-09 18:47:20 följande:

Slänger in några repriser Glad Trevlig kväll allihop! Solig

Det kan bara bli en helt underbar kväll när du lägger upp bilder. HjärtaAtt jag råkar ha sett någon av dem förut kommer jag aldrig att klaga på - din kropp kan man aldrig se för mycket av eller få nog av eller sluta att drömma barnförbjudna saker om...{#emotions_dlg.flower} OskyldigSkämsTungan ute
  • ulfsas

Snyggt.
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anonym (Oops)

Mjau????????
  • ulfsas
    studentbruttan29 skrev 2014-10-09 19:28:42 följande:
    En handfull......eller tvåSolig
    De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anonym (Oops)
    studentbruttan29 skrev 2014-10-09 19:28:42 följande:
    Mums
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-09 14:02:05 följande:
    God eftermiddag tack du mystiska mannen  
    LostInTranslation skrev 2014-10-09 13:52:54 följande:
    Haha ja där ser du ett exempel på hur förvirrad du kan göra mig! Såg din snygga kropp och fick direkt den där fredagskänslan direkt. Då har jag ju redan förbrukat min fredagsbild som jag ju var så duktig och förberedde i så god tid.

Torsdag är ingen dum dag det  heller....
    Hahaha...du kan ju inte skylla din förvirring på mig Losten Du får se det på det sättet att du är väl förberedd till i morgon och fredagsvinet är ordentligt nedkyld och att din helg kommer bli extra lång  
    Hahaha...Losten.... TGIT!!

TGIT!!! Jag ligger steget före som alltid.... Du har mycket att lära av mig Spiro!!