Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-09 12:56:16 följande:
    Måndagsbild alltså... Före träning. :)

lurkerfia...åhhh du är underbar!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-09 13:15:49 följande:
    Hahaha, här är jag och förblir nog anonym ett tag till och det är dagens sanning

Haha...lika nyfiken för det är jag! Fegis!
    Anonym (Jane Doe) skrev 2013-12-09 14:51:26 följande:
    Efter vad jag har hört: 25 centimeter. Slak. 

Haha...är inte säkert att allt är sant man hör! Men det man ser är ju en annan sak!
    Movit skrev 2013-12-09 14:56:12 följande:
    Ja det kan inte vara kul att ha två så korta ben......och slaka som geléklumpar dessutom.... ;)

Vet inte vad du menar...men ha en bra dag kompis!

[quote=71902324][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-09 14:52:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Mums!

Movit skrev 2013-12-09 15:05:53 följande:
    Hjälpte dig bara att sänka eventuella förväntningar från damerna.....roligare för alla med en STOOOR överraskning

Wow...det var verkligen omtänksamt av dig...ställer upp när som helst och hjälper dig med samma sak tillbaka!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-09 13:50:00 följande:
    Fegis!? Hahahaha, ska du säga

Haha...K2...Jag blir lite lätt till mig när det har med så snygga tjejer att göra som dig...men feg är nog en dålig beskrivning av mig!
    Zack skrev 2013-12-09 17:10:31 följande:
    Citat ""

Hej Zack. Måste fråga jag har android därför frågar jag...när ni laddar upp från appen hur funkar det med bilden...kopierar man länktext och klistrar in eller sköter appen det själv? Förövrigt...du är vältränad och det ser bra ut...killar är inte min kopp te men har iaf förståelse vad damerna gillar hos dig!
    GoodMangoo skrev 2013-12-09 17:19:45 följande:
    Sänder en tanke till en kille som sitter på jobbet och kämpar och som längtar efter sommaren

Dig kan man ju inte annat än älska...!
    Zack skrev 2013-12-09 17:46:35 följande:
    Först, tack för komplimangen :)

Jag kör iphone och där skriver man text i boxen och hämtar bild i telefonens bildarkiv via "fotoknappen" under kommentarboxen. Inget med länkar där.

Okej tack för hjälpen...hade varit lätt att korrigera bild problemet om man manuellt infogat länken...din bild hade först adressen www.familjeliv.se.... men borde ha haft app.familjeliv.se.... det som händer när ni citerar att ni byter till app.

Skitsamma...åter igen tack!
Svar på tråden Helkroppstråden