Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

vonKatt skrev 2013-12-09 22:52:43 följande:
    Ehm. Klarspråk tack?

Vad var oklart? Tror jag har fel i hjärnan hahha...vill minnas...grå kjol...underbar rumpa...svarta högklackade skor...lutandes framåt...på ett jobb!
    vonKatt skrev 2013-12-09 23:02:03 följande:
    Jo.... Men vill även minnas att den bilden aldrig postats här ute i det fria...

Haha...jo!
    vonKatt skrev 2013-12-09 23:07:08 följande:
    Mannen med minnet..... :-O

Seriöst...jag har fan fel i skallen...allt jag läser och ser kommer jag ihåg men mjölken glömmer jag alltid köpa...selektivt!
    vonKatt skrev 2013-12-09 23:17:20 följande:
    Galet!

Så du var sugen på en bild av mig? En som jag postade för över 2 månader sen?

Ähhh dummer, det är ju dig jag är sugen på...bilden ville jag se för att jag gillade den!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-09 23:36:16 följande:
    Ug?? Åh, nu känner jag mig sådär lagom kvälls trög ju...hahaha

Haha...stackare! Undergiven...med tanke på ditt förra svar! Har du lärt dig inboxa nu då? Har ju väntat hela kvällen på dig....haha!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-09 23:56:45 följande:
    Hahahaha, var det så enkelt NEJ, jag ger upp, helt omöjligt att inboxa en anonym... ..

Synd att du ger upp då...men som sagt...du hade bara blivit besviken! Hjärtskärande att göra en så vacker tjej bedrövad...är nog bäst i slutändan att du inte hittar till min inbox!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-10 00:17:32 följande:
    Besviken? Varför tror du det? du blir nog lika besviken på mig så fram med icke anonyma du haha

Varför skulle jag inte tro det? Sen skulle aldrig en kvinna kunna göra mig besviken...dessutom en vacker kvinna!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-10 00:25:20 följande:
    Hahaha, jag vet...men har inte lyckats få ihop det får helt enkelt sitta en hel dag här och försöka luska ut det

Gulligt att du ens tänkt tanken...en hel dag...sen om du gör det...wow...gulligt och smickrande!
    vonKatt skrev 2013-12-10 00:27:38 följande:
    Lycka till!

Fnissar gott åt er och er jakt ibland

Och här sitter katten på svaret!

Katter är ju kända för lustjakt...förvånar mig inte att du gillar se andra jagas som en råtta!

Kram på dig katten!
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 07:56:18 följande:
    God morgon tråden!!

God morgon kroppen! Blir fixerad av dina bröst...fixerad vid familjelivs helkroppstråd.och kan inte slita mig loss....du är ju bara så charmigt slampig!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-10 08:16:37 följande:
    haha.. Japp, det kommer jag göra, av ren jädra nyfikenhet

Haha...nyfiken i en strut...vackra K2 jag önskar dig all lycka...få se när du dyker upp i min inbox då!
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 08:16:43 följande:
    !!"Mörka mun"........... låter spännande !!

PPP- Det är du som har format mig !!!

Vilken komplimang...tack!
Svar på tråden Helkroppstråden