Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-10 08:27:56 följande:
    PPP- det visste du redan............ erkänn??

Haha!

[quote=71909196][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-10 08:32:32 följande:[/quote-nick][/quote]

Hoppas du får en underbar dag min lilla hemliga kärlek! Sanslöst bedårande är hon den där fröken Ensam!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-10 10:11:53 följande:
    Jaså gör jag? Kanske har en hemlig tvilling ute i landet någonstans?

Ååå...är det så att du har en tvilling och stötter på henne...kan ju du be henne inboxa! Jag gillar snygga tvillingar!
    Anonym (lillajag) skrev 2013-12-10 16:17:01 följande:
    Hej alla Goa!!

Hur har ni det? Eller har ni glömt mig?

Hej lillajag! Nej...är det någon jag inte glömmer så är det du...aldrig...har saknat dig enormt mycket...helvetes mycket!
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 19:14:46 följande:
    Kan ju inte bara snacka !

Var inget speciellt med bilden alls egentligen...men alltid ett men...jag verkligen gillade den...magen din är ju så förbannat sexig och på något sätt blev det sexiga mer framträdande på just det här kortet! Sen vill man att dom där jävla trosorna av sig självt bara halkade av....

[quote=71915764][quote-nick]Fenina skrev 2013-12-10 19:27:48 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt...syndigt snyggt...syndigt som frökens personlighet...det klär dig!

[quote=71918551][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-10 22:50:00 följande:[/quote-nick][/quote]

Absolut tveklöst din sensuellaste bild...i min mening kan du få det svårt att överträffa detta bildligt...verkligheten är nog en annan sak...

Men med mig i verkligheten skulle du för den delen inte fått varit sittandes länge nog för att ens kunnat ta ett kort.

Hur som...Jag korar denna bild till årets Ensambild 2013...

Juryn är enig i sitt beslut...svårt att argumentera mot sig själv...kommer det någon ny bild som bräcker denna har jag rätten att annullera tituleringen men för detta krävs bestickning i form av kroppsliga bestyr...från fröken!

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-11 08:28:21 följande:
    Absolut tveklöst din sensuellaste bild...i min mening kan du få det svårt att överträffa detta bildligt...verkligheten är nog en annan sak...

Men med mig i verkligheten skulle du för den delen inte fått varit sittandes länge nog för att ens kunnat ta ett kort.

Hur som...Jag korar denna bild till årets Ensambild 2013...

Juryn är enig i sitt beslut...svårt att argumentera mot sig själv...kommer det någon ny bild som bräcker denna har jag rätten att annullera tituleringen men för detta krävs bestickning i form av kroppsliga bestyr...från fröken!

Hehe tack för titeln jag har hört att man ska sluta när man är på topp, men har en känsla av att du inte håller med om den saken?[/quote]

Än kära Ensam finns det högre grader i min skala...decenniets och århundradets Ensambild är inte korad ännu! Kan nog hålla dig närvarande i tråden länge...om nu mina åsikter är en del av ditt underbara närvarande i tråden!

Hoppas iaf att du aldrig avviker utan fortsätter att med samma anda och bländar mig med det ditt fantastiskt underbara yttre...

Vilket som...älskar jag alla dina bilder...och absolut hela din kropp!

[quote=71920317][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-12-11 08:06:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Omslagsbild...Novellen...Sexuella eskapader i hemmafruns klor!

GoodMangoo skrev 2013-12-11 09:25:34 följande:
    PPP- kan faktiskt rekommendera den.......... mycket välskriven och erotisk.

Okej...biblioteket efter jobbet...hoppas finns bilder i den!
Svar på tråden Helkroppstråden