• NeedfulThings

Helkroppstråden

Du använder nya sidan antar jag? Gör inte det, inget funkar därifrån ;) gamla.familjeliv.se Gå in där, sen kan du ta bort bilder från bildgalleriet :)

Aros02 skrev 2014-10-19 10:52:23 följande:
    Det här med att ta bort sina bilder från tråden. Kan man endast göra det från sitt bildgalleri som man länkat hit? Laddar man upp dem direkt i tråden så är de här för alltid? Går det att ta bort bilder uppladdade från en telefon/padda också? Måste va nån som har koll och kan svara på dessa enkla frågor? :)

• Anonym (UUU)
    NeedfulThings skrev 2014-10-19 11:13:00 följande:

Du använder nya sidan antar jag? Gör inte det, inget funkar därifrån ;) gamla.familjeliv.se Gå in där, sen kan du ta bort bilder från bildgalleriet :)

Du glömde visa en bild....
  • Anonym (:) 6)
    Anonym (Oops) skrev 2014-10-19 08:51:16 följande:
    Bilden kanske borde vara med smile5.gifphpi8kzHQ74308.jpg
    verkligen hett! Förvånad Skrattande
    straight arrow skrev 2014-10-19 10:50:49 följande:
    God morgon, snyggingar!

god morgon snygging! Skrattande
  • Sabotage
    Amys skrev 2014-10-19 09:59:12 följande:
    Du har verkligen inget att skämmas för, du är fin! Väldigt sexigt med rosetten och alltSolig
    Tack! Värmer verkligen att få så fina kommentarer Solig
  • Noname00
    Anonym (milf) skrev 2014-10-18 23:16:39 följande:
    Frestelsen blev för stor.  Måste bara pröva lägga upp en bild....
    Oj, *vattnas* ;)
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-10-19 11:13:00 följande:

Ok, tack NT! Ska undersöka saken men sitter ju mest vid paddan så det vore bäst om man kan ta bort bilder som man laddar upp med den också. Men kanske funkar med gamla sidan att ta bort bilder med paddan via webbläsarna safari eller google chrom också.. Skulle aldrig ladda upp en bild jag inte har kontrollen att åtminstone ta bort när jag vill..
  • Anonym (Oops)
    Anonym (:) 6) skrev 2014-10-19 11:19:10 följande:
    verkligen hett! Förvånad Skrattande
    straight arrow skrev 2014-10-19 10:50:49 följande:God morgon, snyggingar!

god morgon snygging! Skrattande
    Tack så mycket
  • goaskalice

Efter att mitt fulla deltagande i Helkroppstråden blivit känt för min make i fredags, så har jag avregistrerat mitt konto och tagit bort alla bilder och mitt äktenskap hänger på en skör tråd. Det var inte värt det.

• Anonym (Oops:-()
    goaskalice skrev 2014-10-19 12:08:30 följande:

Efter att mitt fulla deltagande i Helkroppstråden blivit känt för min make i fredags, så har jag avregistrerat mitt konto och tagit bort alla bilder och mitt äktenskap hänger på en skör tråd. Det var inte värt det.

Stackare

Kramar och hoppas du reder ut allt ...