• NeedfulThings

Helkroppstråden

Aros02 skrev 2014-10-19 11:28:44 följande:
    Ok, tack NT! Ska undersöka saken men sitter ju mest vid paddan så det vore bäst om man kan ta bort bilder som man laddar upp med den också. Men kanske funkar med gamla sidan att ta bort bilder med paddan via webbläsarna safari eller google chrom också.. Skulle aldrig ladda upp en bild jag inte har kontrollen att åtminstone ta bort när jag vill..
    Ja men det har ingen betydelse vad du använt för att ladda upp bilden. Alla bilder du laddar upp tll forumet hamnar i ditt galleri. Väl där kan du byta mappar, ändra namn och ta bort om du så vill.

För mig verkar det funka sådär ändå, just nu är alla mina bilder borttagna, men många går att se i tråden ändå.
  • ÄngDal
    goaskalice skrev 2014-10-19 12:08:30 följande:

Efter att mitt fulla deltagande i Helkroppstråden blivit känt för min make i fredags, så har jag avregistrerat mitt konto och tagit bort alla bilder och mitt äktenskap hänger på en skör tråd. Det var inte värt det.

Oj, jag hoppas att det ordnar sig :( *kram*
  • Borkason
    Anonym (Moa) skrev 2014-10-19 12:26:07 följande:

Vackra fötter
  • blomkrukan01

Wow! Otroligt fin ;)
  • straight arrow

Efter att mitt fulla deltagande i Helkroppstråden blivit känt för min make i fredags, så har jag avregistrerat mitt konto och tagit bort alla bilder och mitt äktenskap hänger på en skör tråd. Det var inte värt det.

Det var tråkigt att höra. Beklagar.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • MrMom

Hoppas att det löser sig för er!

Du kommer att vara saknad goasalice Gråter
    Kik Daddy7006
  • Celines Essence

Jag har iof inte varit med om samma sak, men om du vill prata får du gärna höra av dig till mig. Om du kommer åt att skicka ett pm(det kanske du inte kommer åt iof) kan vi sedan övergå till Mail. Om du vill alltså...

Kram
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Noname00

:( fanns ingen anledning för honom att reagera som han gör det är ju inte otrohet lixom.
  • MrMom

Snygg bild på en underbar kropp :)

Ser väldigt professionell ut. 
    Kik Daddy7006