• Anonym (Oops)

Helkroppstråden

Updaterar

• Tyler
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-10-20 14:24:26 följande:
    Wtf? Ser trevligt ut det där
    TackGlad
  • Lahall
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-10-20 10:16:04 följande:

Lite smått uttråkad i höstrusket

Härlig bild att se på när man ligger hemma i feber.
  • Lahall
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-10-20 10:16:04 följande:

Lite smått uttråkad i höstrusket

Härlig bild att se på när man ligger hemma i feber.
    ensamärstark skrev 2014-10-20 10:24:29 följande:

Godmorgon! när det är regn o rusk ute får man vara inomhus och låta fantasin flöda!

Slipper regn och rusk när man ligger nerbäddad i feber
  • Lahall
    Fröken35 skrev 2014-10-20 10:42:51 följande:

Nytt namn, samma "gamla" bröst. Ni vet vem jag är. 

Dom brösten glömmer man inte i första taget.
  • straight arrow

Litet färg är trevligt en grå måndag...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Fröken35
    straight arrow skrev 2014-10-20 15:20:25 följande:
    Litet färg är trevligt en grå måndag...
    Shit..din kropp går inte av för hackor Pilen. Drömmer
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-10-19 12:24:58 följande:

Ja men det har ingen betydelse vad du använt för att ladda upp bilden. Alla bilder du laddar upp tll forumet hamnar i ditt galleri. Väl där kan du byta mappar, ändra namn och ta bort om du så vill.

För mig verkar det funka sådär ändå, just nu är alla mina bilder borttagna, men många går att se i tråden ändå.

Ok, låter ju inte så betryggande! De fotodelningstjänster jag känner till erbjuder ju möjligheten att säkert ta bort det man laddat upp åtminstone. Men teoretiskt har man ju förlorat kontrollen över bilden i samma ögonblick man laddat upp den på en allmänt tillgänglig plats. Märkligt att det inte ska fungera tillfredsställande här.

.. och hamnar man i en situation som goaskalice så lär man ju vilja radera varenda pixel man laddat upp!
  • straight arrow
    Aros02 skrev 2014-10-20 15:51:07 följande:

Ok, låter ju inte så betryggande! De fotodelningstjänster jag känner till erbjuder ju möjligheten att säkert ta bort det man laddat upp åtminstone. Men teoretiskt har man ju förlorat kontrollen över bilden i samma ögonblick man laddat upp den på en allmänt tillgänglig plats. Märkligt att det inte ska fungera tillfredsställande här.

.. och hamnar man i en situation som goaskalice så lär man ju vilja radera varenda pixel man laddat upp!

Jo det går att ta bort bilder i nya sajten... man måste bara klicka på bilden först i bildgalleriet för att se en knapp "Ta bort"... det påverkar dock inte lokalt cache-lagrade bilder som gör att bilder kan synas ändå på olika människors datorer
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • NeedfulThings
    straight arrow skrev 2014-10-20 15:58:24 följande:
    Jo det går att ta bort bilder i nya sajten... man måste bara klicka på bilden först i bildgalleriet för att se en knapp "Ta bort"... det påverkar dock inte lokalt cache-lagrade bilder som gör att bilder kan synas ändå på olika människors datorer
    Fast det hjälper inte oss vars bilder inte syns alls i bildgalleriet på nya sajten Solig
    För mig verkar nya fl strula på alla sätt möjliga!