• joli123

Helkroppstråden

Hur mås det? Kvällsbild :)
  • MaryM
    MikeHawk skrev 2014-10-20 12:45:57 följande:

Casual Monday.

Ooooooooh fin :)
  • MaryM
    straight arrow skrev 2014-10-20 15:20:25 följande:
    Litet färg är trevligt en grå måndag...
    Väääldigt fin du är :)
  • MaryM
    joli123 skrev 2014-10-20 18:32:06 följande:
    Hur mås det? Kvällsbild :)
    Det mås mycket bättre när man fick se den bilden! :)
  • Aros02
    stief84 skrev 2014-10-20 17:53:39 följande:

Vad var det för situation ?

Läs de senaste två inläggen av henne några sidor bakåt. Verkar bli ett högt pris att betala om det som står där stämmer! Tyvärr var hon ju en av de absolut hetaste enligt mig om man nu får säga det nu.
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-20 17:57:53 följande:

Oavsett om man tar bort bilderna härifrån så hamnar väldigt många på google! 

Jo det var ju lite det jag menade. En gång uppladdad bild för alltid bortom din kontroll.. men att ta bort dem från där man laddade upp dem kan ju va nåt. Hur hittar du bilder härifrån på google?
  • Anonym ( )
    Aros02 skrev 2014-10-20 19:38:08 följande:

Läs de senaste två inläggen av henne några sidor bakåt. Verkar bli ett högt pris att betala om det som står där stämmer! Tyvärr var hon ju en av de absolut hetaste enligt mig om man nu får säga det nu.Jo det var ju lite det jag menade. En gång uppladdad bild för alltid bortom din kontroll.. men att ta bort dem från där man laddade upp dem kan ju va nåt. Hur hittar du bilder härifrån på google?

Nån it-kunnig kille kan säkert hjälpa dig, men jag tror det räcker att googla användarnamnet och ställa in att endast ska söka på familjeliv.se. Välj att visa bilder sen.
  • straight arrow
    MaryM skrev 2014-10-20 19:16:04 följande:
    Väääldigt fin du är :)
    Trevligt att höra, snygging!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Dumspirospero)
    Aros02 skrev 2014-10-20 19:38:08 följande:
    Läs de senaste två inläggen av henne några sidor bakåt. Verkar bli ett högt pris att betala om det som står där stämmer! Tyvärr var hon ju en av de absolut hetaste enligt mig om man nu får säga det nu.

Jo det var ju lite det jag menade. En gång uppladdad bild för alltid bortom din kontroll.. men att ta bort dem från där man laddade upp dem kan ju va nåt. Hur hittar du bilder härifrån på google?
    Googla helkroppstråden, men det har varit så länge
  • Aros02
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-20 20:24:39 följande:

Googla helkroppstråden, men det har varit så länge

Gjorde just det på ett användarnamn och en av mina dök t.o.m upp. Betyder det att bilder borttagna på familjelivs server är kopierade och ute på okänd resa i cyberspace?