• NeedfulThings

Helkroppstråden

ytt skrev 2014-10-20 13:24:16 följande:
    Tack need underbara bilder
    Varsågod Flört
  • straight arrow
    NeedfulThings skrev 2014-10-20 17:37:10 följande:

Fast det hjälper inte oss vars bilder inte syns alls i bildgalleriet på nya sajten

För mig verkar nya fl strula på alla sätt möjliga!

Nej, då får man förstås använda gamla sajten för att ta bort de bilderna... bakvänt! Så hoppas de får ordning på det nån gång
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Krille GBG)

Vill bara tacka er goa tjejer i vårt avlånga rike!

Fantastiskt sexiga är ni :)

• stief84
    Aros02 skrev 2014-10-20 15:51:07 följande:

Ok, låter ju inte så betryggande! De fotodelningstjänster jag känner till erbjuder ju möjligheten att säkert ta bort det man laddat upp åtminstone. Men teoretiskt har man ju förlorat kontrollen över bilden i samma ögonblick man laddat upp den på en allmänt tillgänglig plats. Märkligt att det inte ska fungera tillfredsställande här.

.. och hamnar man i en situation som goaskalice så lär man ju vilja radera varenda pixel man laddat upp!

Vad var det för situation ?
  • Anonym (Dumspirospero)
    Aros02 skrev 2014-10-20 15:51:07 följande:
    Ok, låter ju inte så betryggande! De fotodelningstjänster jag känner till erbjuder ju möjligheten att säkert ta bort det man laddat upp åtminstone. Men teoretiskt har man ju förlorat kontrollen över bilden i samma ögonblick man laddat upp den på en allmänt tillgänglig plats. Märkligt att det inte ska fungera tillfredsställande här.

.. och hamnar man i en situation som goaskalice så lär man ju vilja radera varenda pixel man laddat upp!
    Oavsett om man tar bort bilderna härifrån så hamnar väldigt många på google! 
  • Så svårt är det inte
    Fröken35 skrev 2014-10-20 14:05:21 följande:
    En repris
    herrejävlar, när kommer du förbi med den där linjalen egentligen? för det är väll studentbruttan som numera är lektor eller något? :P
  • Anonym (jlkj)
    Tyler skrev 2014-10-20 14:07:16 följande:
    Galet fantastisk byst !!
  • jompen6
    Fröken35 skrev 2014-10-20 14:05:21 följande:

En repris

Så vackra! Man blir ju så sugen!