Inlägg från: Grottmannen |Visa alla inlägg
  • Grottmannen

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-02-03 21:33:12 följande:

Hallå!Drömmer Önskehörna, wow!Skrattande
    Jag önskar att se något jag inte har sett!SkrattandeTungan ute
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-03 23:15:29 följande:

Hahahaha....hmm, det blir fan svårt Obestämd
    Haha!{#emotions_dlg.djavulsk} Kör en repris då!FlörtTungan ute
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-03 23:50:29 följande:
    Rump 

Men du, så välformad man kan det är stjärter sex!Hjärta
    pillan3 skrev 2014-02-04 00:07:02 följande:

Så här har du inte sett mig! Va? Obestämd
    Detta var en ny vy över hur pillan3 han se ut, visste inte att du hade kläder!Tungan ute Men vad kan man säga, vad du än bär eller inte så är du fenomenalt enastående vacker, grattis!Hjärta
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-04 08:22:27 följande:

Underbart!Flört
  • Grottmannen
    Majamysan skrev 2014-02-04 08:53:51 följande:

God morgon världen!
    Vilken mun sen, det andra var inte alls illa pinkat det heller!Drömmer
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-04 08:54:57 följande:
    God morgon tråden!
    Du är i jävla bra form, riktig snygg mage!Tungan ute
  • Grottmannen

Hej äpplet ditt päron, hur är det?Skrattande

• Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-04 09:24:39 följande:
    Ha ha! Roligt att man kan lura någon ;) Nej, allvarligt, är inte i särskilt god form. Bara allmänt smal. Men jobbar på att komma i form igen nu efter 1,5 års uppehåll med träningen :)
    Haha, är väl en lättlurad rackare jag då!SkrikandesTungan ute Du är jätte vacker Dress tycker jag, riktigt vacker!Hjärta Sen är nog du i bättre form än vad du utger!Drömmer
  • Grottmannen
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 10:03:03 följande:
    Bara bra Jan Banan SkrattandeÄpple!!
    Haha!{#emotions_dlg.djavulsk} Det är nu man ska skriva, om det nu är så jävla bra fram med melonen då, låt oss två ha en jävla fruktsallad tillsammans!Skrattande Men jag vet vilken fegis du är så det skriver jag inte!{#emotions_dlg.djavulsk}Tungan ute
  • Grottmannen
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-04 10:40:22 följande:
    Satsar på torkad frukt numera så inte mkt att skylta med tyvärr ObestämdFlört.

Åhh den där pallen har varit med om mkt roligt kan jag tänka mig Drömmer??

Okej, nötter och torkade frukter ska visst var delikat! Har en påse över till dig om du vill ha något gott att stoppa i munnen!Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden