Inlägg från: Grottmannen |Visa alla inlägg
  • Grottmannen

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-02-08 13:19:30 följande:
    Du tror inte tröstpriset redan är klart FlörtTyst
    Både middag och efterrätt Hjärta
    Misstänker att du har det!Flört Hoppas tröstpriset blev nöjd och belåten.Skrattande
    Efterrätt och efterrätt, beror nog på hur man ser det!Tungan ute
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-08 14:09:59 följande:

Hallå ryggen, du var en snygg en!Tungan ute
    pillan3 skrev 2014-02-08 14:11:32 följande:
    Lite mjölksyra bara, men nöjd och belåtan (nästan) blev jag 
    Haha, stackars!Hjärta

The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    fialotta85 skrev 2014-02-08 13:38:28 följande:
    Lördagsmys!
    Hallå! Myspys är nog mindre intelligent kommentar här, så jag skriver, du har verkligen en fin bak, så vi kan säga att jag har en baktanke när jag skriver detta!Flört
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-08 13:57:59 följande:
    Välkommen sköna lördag :)
    Va snygg du är, gillar din kropp något så jävulskt!Drömmer
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-08 16:25:15 följande:
    Tack du "lille" goding! FlörtOskyldig
    Haha, "lille"!Tungan ute
    (Inte lätta att vara ett lammkött i denna köttmarknadSkrikandes)
    SoligSoligSoligSoligSoligSoligSolig
  • Grottmannen

Spegel spegel på vägen där säg mig vem som vackrast i WERMLAND är?Flört

"Det är du din gråkorvsgillare"Kyss

Nåja...mepetite.
    Du är då vacker så det förslår!{#emotions_dlg.flower}

• Grottmannen
    fialotta85 skrev 2014-02-08 20:17:34 följande:
    Haha, tack! Ja, det finns väl en baksida med att lägga upp bilder här Drömmer
    Japp nästan så att man ryggar tillbaka och allt ställer sig på ända...mao det är ett jävla skit och man känner sig dumpad i vissa lägen...och helt tom!Tungan ute
  • Grottmannen
    fialotta85 skrev 2014-02-08 20:34:47 följande:
    Tom?
    Jag kan mer känna en tryckande känsla som tillslut fyller upp en alldeles totalt bakifrån? :-O
    Haha...du vinner!{#emotions_dlg.flower}
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-08 20:40:35 följande:
    Kanske kan bjudas på lite killkroppar, så man får lite ögongodis till kvällen Drömmer
    Bara älskar ordet KANSKE!!!Hjärta
    Du KANSKE får se mig näck ikväll!!!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-08 20:38:55 följande:
    Vi kör på en framsida och baksida idag med dålig fantasi får jag väl skylla på!
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-08 20:39:16 följande:
    Bara att konstatera:
    Du var vacker förut men vad man ska beskriva dig nu vete fan...
    Vet inte om det räcker med att jag skriver att du är en triljon gånger vackrare i kroppen nu mot när du postade första bilden, men åt det hållet är det iaf!Flört

Svar på tråden Helkroppstråden