Inlägg från: Grottmannen |Visa alla inlägg
  • Grottmannen

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-02-04 11:08:44 följande:

Kläder på till prästen! Så kan du inte synda Tungan ute

Blir samma gnägg från den här hingsten hela tiden om dina bilder och hur vacker du är men, du är sagolik helt jävla sagolik!Hjärta
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-04 19:24:47 följande:
    En varm dusch kanske? ;)
    Jag är rätt säker på att det är en dusch, så jag svarar ja på frågan!Tungan ute Har en motfråga, förutom kakel i taket, är du lika vacker i ansiktet som allt annat fint du visat att du besitter?{#emotions_dlg.flower}
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-04 19:51:34 följande:
    Tänkte mer på om en varm dusch föll någon mer än mig i smaken ;)
    Lite för blyg för att visa ansiktet här! 
    Då svarar jag annorlunda, såvida du är i den spelas temperatur ingen roll, ensam föredrar jag hett!Skrattande
    Nåväl, hade du sagt att vi kunde byta bilder i inboxen så hade jag hakat på direkt!Drömmer
  • Grottmannen
    Dress skrev 2014-02-04 20:41:45 följande:
    Men... ditt konto är ju låst!
    Går ju att skicka ändå! Men nu är sidan öppen för dig!Flört
  • Grottmannen
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-04 20:15:13 följande:
    Hoppas alla har en bra kväll
    Tack detsamma!{#emotions_dlg.flower} Tycker du är underbar!Hjärta
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-05 14:12:31 följande:
    Ooooo, ja! En rygg kan få mig att falla pladask  ställ in kamerans självutlösare (som det så fint heter på min mobil) och börja fota 

Jag brukar använda krokben, effektivare metod finns inte, även den mest svårflörtade kvinna går ner på knäna direkt utan trassel med inställningar hit och dit!
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-05 14:52:58 följande:
    Jaha, jaså?! Du använder den metoden?! Ja, det kan ju funka det med!  Har själv aldrig testat den metoden 

Japp, jag fäller ut tredje benet nu! Får se vem av er som kommer krypandes först?
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-05 15:06:38 följande:
    Tack  ansiktet döljer jag ett bra tag till Oj, har du så lång?  

Vill du se?
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-05 15:34:21 följande:
    Kan du inte ta ett kort så jag får se vilka fantasier som sätts igång, skulle vilja se din lilla svank Alltid  men antar att vi menar två helt olika ben 

www.familjeliv.se/hem/grottmannen/gallery/phpupexen.jpg
  • Grottmannen
    pillan3 skrev 2014-02-05 16:15:03 följande:
    Ne då! Du får ha en tråd mellan skinkorna Hahahahahahahaha, fast det där är ju inte du ju! 

Jävlar, glömde bort att du vet hur jag ser ut! Vi kan göra såhär: Då när du blir nyfiken på min fingerfärdighet och vill bli F:ad av mina F:ar så kan du få kolla på mitt ben, tom kanske T:ad av mina T:ar!
Svar på tråden Helkroppstråden