läppar skrev 2014-10-27 18:50:12 följande:
Så f-n heller du menade. Folk kurtiserar väldigt ofta anonyma personer i denna tråden - och det vet du - men du valde som av en händelse att tilltala just mig när det skedde, eftersom det var just jag som skrev till en person som är anonym. Allt för att se vad du skulle få för reaktion/för att provocera mig i vanlig ordning.
Eftersom jag vet att någon av dig, Jossan eller hon med lustiga hatten som visslar bra, (kan f.ö. vara du alla tre) kommer att fortsätta att gå in i samtalet och fjanta er för att provocera - så skriver jag inte mer till DSS i tråden - och även om jag tror att det inte var festligt för henne igår när det blåste en del runt omkring, så tror jag inte att hon är gjord av glas, utan att hon är tåligare än så.
Jämlikhet och jämställdhet är synnerligen eftersträvansvärt, men jag och några miljoner män här i Sverige avskyr feministfalangen som är manshatare, och därför kommer vi alltid att vara era motståndare. Om DSS vill ha kontakt men inte vill outa sig med sitt nick som hon kanske använt i allehanda trådar, så är det bara att hon isf ordnar ett till nick och sedan inboxar från det.
Så länge som du inte svarar på detta inlägget, så har du och jag pratat klart i denna tråden.
Jag är glad för att du har tagit ditt förnuft till fånga till slut. Finns andra trådar här på FL som passar bättre för dina konspirationsteorier om feministfalangen som är ute efter dig :)