Helkroppstråden
[quote=74245207][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-27 22:36:07 följande:[/quote-nick][/quote] shitt! Höll på att missa denna bild!.. . Ligger i sängen med mobilen så jag får kommentera utan bild tyvärr..Jättesnyggt!
[quote=74245207][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-27 22:36:07 följande:[/quote-nick][/quote] shitt! Höll på att missa denna bild!.. . Ligger i sängen med mobilen så jag får kommentera utan bild tyvärr..Jättesnyggt!
Hej allihopa! Jag kommer lämna tråden nu. Jag trivs inte riktigt längre och känner att tråden tappat sin charm. Så nu blir väl vissa besvikna och andra glada ;) I vilket fall som helst så vill jag tacka alla för att ni gjort tiden efter uppbrottet med min sambo lite enklare :) Vill ni prata är ni välkomna att inboxa, killar som tjejer :) Puss på er!
Vilken underbar tråd. Även om varje besök här resulterar i akut blodförlust från huvudet. Framförallt när Fröken35 lägger upp något nytt.
Vilka underbara komplimanger. Tack, ibland är det svårt att vara med i denna "match" när det dyker upp kvinnor som verkar vara skapade från planeten "HET".
Men ni ska veta att jag uppskattar varenda komplimang!
Vilka underbara komplimanger. Tack, ibland är det svårt att vara med i denna "match" när det dyker upp kvinnor som verkar vara skapade från planeten "HET". Men ni ska veta att jag uppskattar varenda komplimang!
Tack vad snälla ni är :) Det känns bra att ni säger så. Men jag mår inte så bra, och det här är fel plats att vistas på när man mår dåligt. Kanske kommer jag tillbaka i framtiden, vem vet :)
Tack vad snälla ni är :) Det känns bra att ni säger så. Men jag mår inte så bra, och det här är fel plats att vistas på när man mår dåligt. Kanske kommer jag tillbaka i framtiden, vem vet :)
Vilka underbara komplimanger. Tack, ibland är det svårt att vara med i denna "match" när det dyker upp kvinnor som verkar vara skapade från planeten "HET". Men ni ska veta att jag uppskattar varenda komplimang!
Skriv inte så. Förminska dig inte. Du är ute och cyklar ... Det är ingen "match" för övrigt...