• Fröken35

Helkroppstråden

Celines Essence skrev 2014-10-27 23:43:17 följande:
    Skriv inte så. Förminska dig inte. Du är ute och cyklar ... Det är ingen "match" för övrigt...
    Jag vet, men i brist på ord av en tröttrumpa så fick det blir det ordvalet. Hjärta
  • Nyfikne
    NeedfulThings skrev 2014-10-27 23:06:43 följande:

Hej allihopa! Jag kommer lämna tråden nu. Jag trivs inte riktigt längre och känner att tråden tappat sin charm. Så nu blir väl vissa besvikna och andra glada ;) I vilket fall som helst så vill jag tacka alla för att ni gjort tiden efter uppbrottet med min sambo lite enklare :) Vill ni prata är ni välkomna att inboxa, killar som tjejer :) Puss på er!

Är inte här så ofta, men vem skulle bli glad av att se mindre av dig?
    :)
    Hoppas du finner glädjen och lusten var du än vill finns men helst  att här :)

Ciao snygging 
  • Ronga

Vilka kvinnor Cool
    För mycket solsken, brillorna på!

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Celines Essence
    Fröken35 skrev 2014-10-27 23:47:35 följande:

Jag vet, men i brist på ord av en tröttrumpa så fick det blir det ordvalet. 

Okej.. . Du får väl dispens då ... Men bara för denna gången!!!
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Fröken35
    Celines Essence skrev 2014-10-28 00:00:55 följande:

Okej.. . Du får väl dispens då ... Men bara för denna gången!!!

Sötgryn.?
  • straight arrow

[quote=74245207][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-27 22:36:07 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh, härlig rumpa!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Zack
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-27 22:36:07 följande:

Godmorgon min sköna :)
  • Zack
    Fröken35 skrev 2014-10-27 22:53:43 följande:

Önskar alla en härlig natt. Drömmer

Önskar dig en underbar dag :)
  • straight arrow

God morgon!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-10-27 23:06:43 följande:

Hej allihopa! Jag kommer lämna tråden nu. Jag trivs inte riktigt längre och känner att tråden tappat sin charm. Så nu blir väl vissa besvikna och andra glada ;) I vilket fall som helst så vill jag tacka alla för att ni gjort tiden efter uppbrottet med min sambo lite enklare :) Vill ni prata är ni välkomna att inboxa, killar som tjejer :) Puss på er!

Hej NT!

Tänkte nästan efterlysa dig eftersom jag undrat vart fan du tagit vägen! Sen jag hittade tråden så har du ju frekvent förgyllt den för mig Men känner man med sig att man inte ska vara här så är det säkert rätt.

Men en sak måste jag tyvärr rätta dig på, den här tråden har inte tappat sin charm för det! ;)

Sköt om dig du hårfagra!