• Fröken35

Helkroppstråden

Önskar alla en underbar kväll...verkar vara fullt med stjärnor ute...  Solig

• Fröken35
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 20:37:31 följande:
    Tack för kommentarerna :) ja, jag är nöjd över magen och de resultat jag gjort bara det här året! Vill man så kan man :)
    Exakt, och såna magmuskler som du har nu kommer jag ha till sommaren. Vill man så kan man. Grattis till din vackra kropp.
  • Påven Johanna
    Tack för kommentarerna :) ja, jag är nöjd över magen och de resultat jag gjort bara det här året! Vill man så kan man :)
    Nu ligger straight arrow i lä. 
  • straight arrow

Mycket vacker mage. Bra jobbat!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Snake
    Celines Essence skrev 2014-11-17 18:53:08 följande:

Jag hade egentligen tänkt lägga upp en bild där inte min rumpa syns...men det törs jag inte nu...Törs ju inte gå emot strömmen...

Sist hade jag också vitt och oskuldsfull som jag är fortsätter jag med det 

Det är inte klokt, så vackra kvinnor som som dig Celines Essence, det känns på nåt sätt overkligt, SÅ vacker är du.

Tummen upp. Verkligen. ????
    Life is like a toilet, it's always full of assholes
  • Arcnice
    Grymt sexigt med tjejer som har magrutor Tungan ute.
  • Fröken35
    Arcnice skrev 2014-11-17 20:42:40 följande:
    Grymt sexigt med tjejer som har magrutor Tungan ute.

Skönt att höra att det finns män där ute som tycker det. I princip alla försöker övertala mig att inte skaffa det för att "tjejer ska inte ha magrutor". Så tack till dig Arcnice. 

Ps. Jag tycker det är sexig med män som har hår på kroppen. Hoppas du inte är nedstämd längre. {#emotions_dlg.flower}

• Fröken35
    Påven Johanna skrev 2014-11-17 20:41:24 följande:
    Nu ligger straight arrow i lä. 
    Jag tycker han står mest..på fler sätt än ett...hehe..  Drömmer
  • Flörttomten
    Fröken35 skrev 2014-11-17 20:39:13 följande:

Önskar alla en underbar kväll...verkar vara fullt med stjärnor ute...  Solig

Mmmm lika sexigt läcker som alltid... ;P
  • Quexet
    Inte ett dugg avundsjuk!!! Tomte

Jättefin, ska komma dit så småningom jag med! Skrattande