• Anonym (Hejhoppgummisnopp)

Helkroppstråden

Jo, jag!! :D ögon är det vackraste vi har på kroppen enl mig! Jag har bruna men alltid varit svag för blåa ögon :)
  • straight arrow
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 22:36:15 följande:

Jo, jag!! :D ögon är det vackraste vi har på kroppen enl mig! Jag har bruna men alltid varit svag för blåa ögon :)

Så fina ögon!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    straight arrow skrev 2014-11-17 22:37:27 följande:

Så fina ögon!

Tack :)
  • Newbe sept
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 19:30:29 följande:

Delar med mig av dagens instagrambild :) skönt rumptema jag kickade igång! ;)

Kan bara hålla med den tidigare som skrev det.. Den instagrammen vill man följa.. ;)
  • Quexet
    Galet vackra! Finns det något som inte är sjukt fint på dig? (tycker numer lite illa om dig Tungan ute)
  • Isengard22
    Celines Essence skrev 2014-11-17 18:53:08 följande:

Jag hade egentligen tänkt lägga upp en bild där inte min rumpa syns...men det törs jag inte nu...Törs ju inte gå emot strömmen...Flört
    Sist hade jag också vitt och oskuldsfull som jag är fortsätter jag med det Oskyldig

Oj oj oj Vita stockings... det jag är som mest svagast för... Du har väl inte missat Stockingstråden ? ^^
  • kanalltidblibättre
    Oj jävlar! Snygga ögonbryn också Förvånad
    Och utan smink?
    Quexet skrev 2014-11-17 22:52:02 följande:

Galet vackra! Finns det något som inte är sjukt fint på dig? (tycker numer lite illa om dig )

Haha men va söt du är :)
    kanalltidblibättre skrev 2014-11-17 22:57:27 följande:

Oj jävlar! Snygga ögonbryn också

Och utan smink?

Tack så mycket :) inte så stor skillnad, har fransförlängning då jag gör sånt själv. (Är makeup-artist) o brynen färgas :)