• Arcnice

Helkroppstråden

Fröken35 skrev 2014-11-17 20:45:39 följande:

Skönt att höra att det finns män där ute som tycker det. I princip alla försöker övertala mig att inte skaffa det för att "tjejer ska inte ha magrutor". Så tack till dig Arcnice. 

Ps. Jag tycker det är sexig med män som har hår på kroppen. Hoppas du inte är nedstämd längre. {#emotions_dlg.flower}

Tack ska du ha. Humöret har vänt uppåt igen. Den här tråden har hjälp till med det Solig.
  • Anonym (milf)
    Celines Essence skrev 2014-11-17 18:39:52 följande:
    Så fint {#emotions_dlg.flower} Så elegant med midjan och korsetten !( om det nu kallas så )
    Tack.
    Jättefina bilder  du själv har lagt upp oxå
  • Snake
    Fröken35 skrev 2014-11-17 20:39:13 följande:

Önskar alla en underbar kväll...verkar vara fullt med stjärnor ute...  

Det klarast lysande stjärnan är du, Fröken 35, du är en exceptionellt vacker kvinna.
    Life is like a toilet, it's always full of assholes
  • Mattias39
    Anonym (Frugan) skrev 2014-11-17 20:11:08 följande:
    Tack ödmjukast :) Det är min man som tagit bilden.. Så får väl skicka vidare ett tack till honom oxå :)
    Gör så, han verkar vara en jäkel på att fota!
  • Mattias39
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 20:37:31 följande:
    Tack för kommentarerna :) ja, jag är nöjd över magen och de resultat jag gjort bara det här året! Vill man så kan man :)
    Senaste året??? Tusan...jag behöver dina råd och tips...snarast!!
  • Fröken35
    Arcnice skrev 2014-11-17 21:28:28 följande:
    Tack ska du ha. Humöret har vänt uppåt igen. Den här tråden har hjälp till med det Solig.
    Solig Det glädjer mig. Din kropp är manlig. Och rumpan går inte av för hackor!! 
    Snake skrev 2014-11-17 21:36:11 följande:
    Det klarast lysande stjärnan är du, Fröken 35, du är en exceptionellt vacker kvinna.
    Åh, vilken fin komplimang. Det värmer ska du veta. Hjärta
  • Anonym (Hejhoppgummisnopp)
    Fröken35 skrev 2014-11-17 20:45:39 följande:

Skönt att höra att det finns män där ute som tycker det. I princip alla försöker övertala mig att inte skaffa det för att "tjejer ska inte ha magrutor". Så tack till dig Arcnice. 

Ps. Jag tycker det är sexig med män som har hår på kroppen. Hoppas du inte är nedstämd längre. 

Haha "försöker övetala", tränar du nu så vet du hur lång tid det tar innan man får synliga muskler. Jag förstår inte hur män kan se det som negativt att tjejer är vältränade, hälsosamma och tar hand om sin kropp :)
  • Quexet
    Pillare skrev 2014-11-17 20:59:04 följande:
    Ju fler desto bättre!
    Superman skrev 2014-11-17 21:15:15 följande:
    Mmmmm vacker härligt vacker.... ;)
    Tack söta ni! Solig

• Fröken35
    Anonym (Hejhoppgummisnopp) skrev 2014-11-17 21:43:51 följande:
    Haha "försöker övetala", tränar du nu så vet du hur lång tid det tar innan man får synliga muskler. Jag förstår inte hur män kan se det som negativt att tjejer är vältränade, hälsosamma och tar hand om sin kropp :)
    Jo, de tycker nog det är viss skillnad mellan att vara hälsosam och ha muskler. Ja, jag tränar och har gjort ett tag. Är gammal fitnesstjej så blir inga problem tack och lov. {#emotions_dlg.flower}