• Moderator

Helkroppstråden

Denna tråd har rensats ur.
    Tänk på vilka bilder ni laddar upp i tråden. Det är en öppen forumtråd och inte en sluten grupp!
    Bilder som visar könsorgan i all sin glory kommer därför att tas bort.

Trevlig fredag!
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: [email protected]
  • Anonym (Allie)

Nu måste jag som tjej gå in och kommentera.

Jag tycker ärligt talat att du har den snyggaste kvinnokroppen i hela tråden Amy. Du har en sån otroligt fin symmetri och en helt makalöst vackert formad kropp. Du är i mina ögon perfekt, du har rumpa, bröst och en sjukt snygg mage. Var stolt!

Amys skrev 2013-04-05 09:59:59 följande:
    trevligt fredag gott folk!

• Foreverlove

Det kan förstås bero på att många 40+ har kroppar som 25åringar..de som lägger ut bilder här.
    Men tror att de som lägger ut bilder vet att de har en fin kropp. Inget fel med det.
  • Amys
    Anonym (Allie) skrev 2013-04-05 10:08:56 följande:
    Nu måste jag som tjej gå in och kommentera.
    Jag tycker ärligt talat att du har den snyggaste kvinnokroppen i hela tråden Amy. Du har en sån otroligt fin symmetri och en helt makalöst vackert formad kropp. Du är i mina ögon perfekt, du har rumpa, bröst och en sjukt snygg mage. Var stolt!
    Oj, nu blev jag lite generad här. Tack så mycket, det var den finaste komplimangen jag har fått. Nu kommer jag gå runt och le hela dagen pga din komplimang. TackHjärta{#emotions_dlg.flower}
  • ander25k
    Foreverlove skrev 2013-04-05 10:12:35 följande:

Det kan förstås bero på att många 40+ har kroppar som 25åringar..de som lägger ut bilder här.
    Men tror att de som lägger ut bilder vet att de har en fin kropp. Inget fel med det.
    Jo på vissa syns inte åren lika klart , kroppen min ser nog väldigt ok ut för min ålder , men flinten avslöjar mig Glad
  • Anonym (Allie)

Menar det ! ha en fin dag :)

Amys skrev 2013-04-05 10:14:17 följande:
    Oj, nu blev jag lite generad här. Tack så mycket, det var den finaste komplimangen jag har fått. Nu kommer jag gå runt och le hela dagen pga din komplimang. Tack

• Knin
    Amys skrev 2013-04-05 09:59:59 följande:

trevligt fredag gott folk!Skål
    Lovely!!!!!!!!!!
  • NOEL75
    Anonym (Allie) skrev 2013-04-05 10:08:56 följande:
    Nu måste jag som tjej gå in och kommentera. Jag tycker ärligt talat att du har den snyggaste kvinnokroppen i hela tråden Amy. Du har en sån otroligt fin symmetri och en helt makalöst vackert formad kropp. Du är i mina ögon perfekt, du har rumpa, bröst och en sjukt snygg mage. Var stolt!

Svar på tråden Helkroppstråden