• Amys

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-04-05 17:28:31 följande:
    Till och med fin form för att vara 20  Kyss... Tur jag inte har några som helst principer i mitt liv och allra minst när det gäller åldern på kvinnor. 
    Vem är 20 Noel? Själv dansar jag ju snart in på mitt 28e år.. Ni kallar mig lammköttFörvånad  Bääää... SkrikandesFlört
  • Anonym (lillajag)

Tack alla för era fina kommentarer Solig

• NOEL75
    Amys skrev 2013-04-05 17:35:01 följande:
    Vem är 20 Noel? Själv dansar jag ju snart in på mitt 28e år.. Ni kallar mig lammköttFörvånad  Bääää... SkrikandesFlört
    Men Amy!! Hänger du inte riktigt med nu?? Jag menade att om RödeRaff varit 20 hade hon fortfarande haft en ovanligt snygg kropp... Jag är ju inte 20. Har ju hamnat här för att jag har en 40 årskris som närmar sig med stormsteg... Torrsimmar lite just nu bara i krisens tecken....
  • Amys
    NOEL75 skrev 2013-04-05 17:44:55 följande:
    Men Amy!! Hänger du inte riktigt med nu?? Jag menade att om RödeRaff varit 20 hade hon fortfarande haft en ovanligt snygg kropp... Jag är ju inte 20. Har ju hamnat här för att jag har en 40 årskris som närmar sig med stormsteg... Torrsimmar lite just nu bara i krisens tecken....
    40års kris.. pfft.. Man ska inte ha en kris förrän man närmar sig ålderdomshemmet. Ålder är ju bara en siffra lilla duDrömmer
  • NOEL75
    Amys skrev 2013-04-05 17:50:57 följande:
    40års kris.. pfft.. Man ska inte ha en kris förrän man närmar sig ålderdomshemmet. Ålder är ju bara en siffra lilla duDrömmer
    Fast i bland kan det vara bra att ha en kris att skylla på oavsett...Det är ju ett sätt att förklara något på som man inte orkar eller vill förklara på riktigt. Men akta er tjejer när min kris går live...Då går ingen säker haha....
  • pink  dolly

Med tanke på ditt val av nick Planta.. Är det du eller växten på bilden som vill vara med i tråden? ;)

• lotus1301
    pink dolly skrev 2013-04-05 18:23:28 följande:
    Med tanke på ditt val av nick Planta.. Är det du eller växten på bilden som vill vara med i tråden? ;)
    haha Skål
  • Planta
    :p
  • NOEL75
Svar på tråden Helkroppstråden