• Modena

Helkroppstråden

lotus1301 skrev 2013-04-04 18:29:40 följande:
    Stock till karl alltså.......... en riktigt man menar jag ju självklart Oskyldig.
  • Anonym (lillajag)

trevligt med lite nya killar i tråden, gillasDrömmer

det får bli sista för idagCool

• Modena
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-04 18:50:34 följande:

Så fint ;)... Och tack för välkomnandet ;)
  • Modena
    lotus1301 skrev 2013-04-04 18:19:44 följande:
    Åh vad bra.. då blir vi jämna par eftersom dockan bor hos ossSkrattande

Tänkte höra med (Lilla Jag) om hon vill följa med mig hem till er efter er promenad! Men jag vill ju höra med er först!? Flört
    Det blir ju ojämna par men säkert kul! Tungan ute 
  • NOEL75
    Anonym (lillajag) skrev 2013-04-04 18:50:34 följande:

Mmm det var ingen dålig avslutning Lillen!! Stilfullt och sensuellt...nästan så jag tänker på romantik istället för de vanliga snusktankarna haha....

• Modena
    NOEL75 skrev 2013-04-04 19:33:54 följande:
    Mmm det var ingen dålig avslutning Lillen!! Stilfullt och sensuellt...nästan så jag tänker på romantik istället för de vanliga snusktankarna haha....

• NOEL75
    lotus1301 skrev 2013-04-04 18:15:30 följande:
    Ok ses hemma sen då....glöm inte att köpa mjölk. Puss, pussKyss
    Tillbaks!! Var osäker på vad det var för mjölk du ville ha, så det blev opastoriserad gårdsmjölk. Den är lite krämigare och extra näringsrik. Hoppas det passar fröken...
  • Meddelande borttaget
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-04-04 18:27:09 följande:
    Du får mig att låta så SLAMPIG! Hur ska det nu gå med min oskyldiga image? Jag kan ju inte tala om öppet att jag älskar stock. Herreguuud.... ;)
    Hmm....tror du att jag och Lotus skulle nöja oss med något annat än en sexslav av den SLAMPIGASTE sorten man kan hitta??

Ser ut som att det kan bli extra mysigt torsdagsmys idag. Kollade efter lite extra lammkött när jag handlade efter att ha hört att vi skulle bli fler, men de hade bara sega fransyskor så det fick vara. 
  • pink  dolly

Har inte du tillräckligt att göra Noel, efter kraven jag och Lotus har börjat ställa? ;) Och lammkött har du redan..

Svar på tråden Helkroppstråden