• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Zizzieleenia skrev 2013-04-07 10:43:53 följande:
    Tack så mycket, har ca 15 kvar till normalvikt.. Men jag är iallafall inte fetast i stan längre.. ;) Har fått tillbaka mitt ansikte. :)

Fan, Zizzie....du har skalat av 30 kilo, det var jävligt bra jobbat, å du är ju vacker som satan redan. Var skall det sluta !!!

All lycka till i fortsättningen också.  Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Zizzieleenia

Nästan 40 t.o.m.. :) Tack så mycket för de värmande orden.. Skall tänka på det ikväll när jag svettas på gymmet. ;)

• Anton Chigurh
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 11:19:07 följande:
    Nästan 40 t.o.m.. :) Tack så mycket för de värmande orden.. Skall tänka på det ikväll när jag svettas på gymmet. ;)
    Nästan 40 kilo....my bad, ber om ursäkt, men det gör inte din makalösa prestation mindre precis, jag är mäkta imponerad av dig. Verkligen. 

Hoppas för allt jävla smör i Småland att du fixar den sista biten också, Zizzie. Jag kommer heja på dig. Lovar.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 11:25:46 följande:
    Tack så mycket. Klart jag lyckas.. Jag är ju finne.. ;)
    Med den inställningen kan det bara gå åt ett håll......thumb.gif
  • babybabe
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 10:38:34 följande:
    Nu skall jag ta mig modet att visa upp mig själv.. :P Mycket daller och häng.. Men är på god väg iallafall..

Du är jättefint tycker jag, allvarligt talat! Och jättebra jobbat! Ge dig själv en stor klapp på axeln!
  • NOEL75
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 11:19:07 följande:
    Bra jobbat!! Då har du ju lärt dig vad som krävs. Bara att köra vidare på samma spår så är du snart nere i din idealvikt.! Släpp inte greppet nu!
  • Zizzieleenia

Tack, va fina ni är! Problemet är ju att huden inte hänger med.. Så under alla kläder så har min mormor på 80 år snyggare kropp än mig, men tanken är att jag ska göra hudplastik på mage, armar och lår när jag är klar.. Även göra ett bröstlyft och eventuellt fylla på påsarna lite sen.. ^^

Men som sagt, är inte klar än. :D 

• NOEL75
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 11:42:29 följande:
    Tack, va fina ni är! Problemet är ju att huden inte hänger med.. Så under alla kläder så har min mormor på 80 år snyggare kropp än mig, men tanken är att jag ska göra hudplastik på mage, armar och lår när jag är klar.. Även göra ett bröstlyft och eventuellt fylla på påsarna lite sen.. ^^

Men som sagt, är inte klar än. :D 
    Det gör du helt rätt i. Finns väl ingen anledning att kompromissa nu om du har vad som krävs.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Helkroppstråden