• Meddelande borttaget
  • Daniel 723
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 11:42:29 följande:
    Tack, va fina ni är! Problemet är ju att huden inte hänger med.. Så under alla kläder så har min mormor på 80 år snyggare kropp än mig, men tanken är att jag ska göra hudplastik på mage, armar och lår när jag är klar.. Även göra ett bröstlyft och eventuellt fylla på påsarna lite sen.. ^^

Men som sagt, är inte klar än. :D 
    Kommer du att bekosta dessa op själv eller går det genom landstinget? Hud är ju som sagt svårt att ändra på själv. Obestämd
  • NOEL75
    lotus1301 skrev 2013-04-07 20:56:39 följande:

Mmmm perfekt att ha på näthinnan när det är dags att sussa!!! Vackert Lotus!
  • hösthjärta
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 10:38:34 följande:
    Nu skall jag ta mig modet att visa upp mig själv.. :P Mycket daller och häng.. Men är på god väg iallafall..

Oj så många tankar som går genom mitt huvud!

Har gått och inte vågat mig på ett foto för att jag inte tycker att jag inte passar bland alla smala, vältränade ungdomar (och en jättevacker 50+Solig) och så kommer du. Och visar upp dig så här.

Så lycklig jag blir! Du är supermodig, otrooooligt duktig och riktigt vacker! Vilket jobb du har gjort! Solig 
    Forsätt och återkom snart med fler inspirerande bilder.

Sen blir jag så vansinnigt glad för att du får så fina ord från männen här. Det visar vilka gentlemän som finns. Glad   Som kan uppskatta, uppmuntra kvinnor i alla storlekar. Tack för att ni finns!  Kyss
  • Anonym
    röderaff skrev 2013-04-07 12:06:11 följande:
    Fantastiskt bra jobbat! Man kan inte tro att det är samma person - supersnygg ju!

Ytterligare ett exempel på att en tjej måste vara smal för att vara snygg.
  • Anonym
    lotus1301 skrev 2013-04-07 20:56:39 följande:

Åssååååå....skrevar vi lite...
  • Amys
    Anonym skrev 2013-04-08 07:03:12 följande:

Ytterligare ett exempel på att en tjej måste vara smal för att vara snygg.
    Man behöver inte vara smal för att vara snygg. Däremot behöver man gå ner i vikt om man är väldigt överviktig, för att minska risken för sjukdomar som kan komma vid fetma. För sin egen hälsas skull alltså. 
    Känner man sig fin och attraktiv, oavsett vad vågen säger, så syns det utanpå. Hållning och självförtroende kommer man långt med. 

• Daniel 723
    Amys skrev 2013-04-08 07:28:05 följande:
    Man behöver inte vara smal för att vara snygg. Däremot behöver man gå ner i vikt om man är väldigt överviktig, för att minska risken för sjukdomar som kan komma vid fetma. För sin egen hälsas skull alltså. 
    Känner man sig fin och attraktiv, oavsett vad vågen säger, så syns det utanpå. Hållning och självförtroende kommer man långt med. 

Helt rätt!
  • Amys
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 10:38:34 följande:
    Nu skall jag ta mig modet att visa upp mig själv.. :P Mycket daller och häng.. Men är på god väg iallafall..

Riktigt bra jobbat! Du gör helt rätt i att visa upp dig, Du är super snygg.
Svar på tråden Helkroppstråden