• Anonym

Helkroppstråden

Amys skrev 2013-04-08 07:28:05 följande:
    Man behöver inte vara smal för att vara snygg. Däremot behöver man gå ner i vikt om man är väldigt överviktig, för att minska risken för sjukdomar som kan komma vid fetma. För sin egen hälsas skull alltså. 
    Känner man sig fin och attraktiv, oavsett vad vågen säger, så syns det utanpå. Hållning och självförtroende kommer man långt med. 

Finns ingen som har kommenterat att hon var snygg innan viktenedgång. Däremot många som kommenterat hur snygg hon är nu.
  • Jonzonto
    Anonym skrev 2013-04-08 07:34:21 följande:
    Finns ingen som har kommenterat att hon var snygg innan viktenedgång. Däremot många som kommenterat hur snygg hon är nu.
    En teori: Procentuellt är det kanske färre mängd personer i världen (speciellt i-länder) som tycker att övervikt är  snyggt. Det är dock vanligt i kulturer med fattigare "grund".
    Sen just att någon av dom som tycker det är med på detta forum kanske är ännu mindre procentuell chans.. Den procentuella chansen någon av dom sen även går in i just den här tråden är också ännu mindre.

Jag personligen är inte attraherad av kraftigare kvinnor, men tycker hon har gjort ett oerhört grymt bra jobb med att gå ner i vikt.
  • Amys
    Anonym skrev 2013-04-08 07:34:21 följande:
    Men det var inte därför hon la in bild här, för att man skulle kommentera "förebilden". Det var givetvis för att få feedback om sin viktnedgång och det är precis det hon har fått. Och det förtjänar hon. 

Sluta förstöra tråden nu. Negativa människor är inte välkomna här. Du får helt enkelt starta en egen tråd där du kan diskutera med andra om detta ämne. 
  • Anonym
    Amys skrev 2013-04-08 07:41:26 följande:
    Men det var inte därför hon la in bild här, för att man skulle kommentera "förebilden". Det var givetvis för att få feedback om sin viktnedgång och det är precis det hon har fått. Och det förtjänar hon. 

Sluta förstöra tråden nu. Negativa människor är inte välkomna här. Du får helt enkelt starta en egen tråd där du kan diskutera med andra om detta ämne. 

Jag har inte kommenterat varför hon la in bild eller inte, utan konstaterar bara att de flesta anser att smal=snyggt.
  • Anton Chigurh
    lotus1301 skrev 2013-04-07 20:56:39 följande:

Snyggaste varianten på V-tecknet jag skådat....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lotus1301
    Anton Chigurh skrev 2013-04-08 08:21:11 följande:
    Snyggaste varianten på V-tecknet jag skådat....Glad

Skönt att inte alla stör sig på att jag "skrevar"Flört
  • Big Bob
    lotus1301 skrev 2013-04-07 20:56:39 följande:

Skulle gänra flytta den lilla svarta tyglappen åt sidan om jag fick.
    Älskar när du skrevar
  • Mattias39
    Amys skrev 2013-04-06 15:34:21 följande:
    Blev inspirerad av high heels Cool

Let´s go dancin´   Skål

Jääääklar så snyggt!!! Tungan ute
  • Mattias39
    pink dolly skrev 2013-04-06 21:25:42 följande:
    Dockan....ÄLSKAR dina bilder...och du har otroligt fina ben!! Solig
  • Mattias39
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 11:19:07 följande:
    Nästan 40 t.o.m.. :) Tack så mycket för de värmande orden.. Skall tänka på det ikväll när jag svettas på gymmet. ;)
    Det är RIKTIGT bra jobbat!!! Är extremt imponerad av att du lyckats så fantastiskt bra!!! KUL!!! Solig
    Fortsätt att hänga i nu så att du når de mål du själv sätt upp! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden