• Blueblood

Helkroppstråden

Klart de vill knulla. Om man ser riktigt bra ut blir kvinnorna väldigt upphetsade. Tanken att de ska få ligga med den vackre mannen gör dem tokiga. 
    Ni kanske är asexuella och inte förstår er på kvinnors lust? 

• Blueblood
    Anonym skrev 2013-04-08 22:18:59 följande:
    Jag förmodar aldrig eftersom de flesta är upptagna och bara vill ha lite iqbefriat dregel.
    Du menar alltså att du inte haft sex med någon av kvinnorna som visar upp sig här i tråden? Seriöst?
    Snacka om misslyckat. Vad gör du då? Kollar du på bilderna och runkar? 
  • Anonym
    Blueblood skrev 2013-04-08 22:41:53 följande:
    Du menar alltså att du inte haft sex med någon av kvinnorna som visar upp sig här i tråden? Seriöst?
    Snacka om misslyckat. Vad gör du då? Kollar du på bilderna och runkar? 
    Hade jag varit man så hade jag inte velat knulla någon av kvinnorna som visar upp sig här i tråden nej. Bekräftelsekåta upptagna kvinnor skulle inte hamnat högst upp på min att knulla lista.
  • Blueblood
    Anonym skrev 2013-04-08 22:44:55 följande:
    Hade jag varit man så hade jag inte velat knulla någon av kvinnorna som visar upp sig här i tråden nej. Bekräftelsekåta upptagna kvinnor skulle inte hamnat högst upp på min att knulla lista.
    Varför inte? Man ska ju inte bilda familj med dem. Bara knulla och ha det jävligt skönt några gånger.
  • Lussekatta
    Blueblood skrev 2013-04-08 21:47:28 följande:
    Och när får man knulla med dem? Brukar det gå rätt fort? För jag orkar inte jiddra här i flera veckor.

Det är individuellt.
  • Anonym (Batterikatten)
    Zizzieleenia skrev 2013-04-07 10:38:34 följande:
    Nu skall jag ta mig modet att visa upp mig själv.. :P Mycket daller och häng.. Men är på god väg iallafall..

Jag säger bara: go girl, go! Fantastiskt jobbat! Glad
  • Blueblood
    Lussekatta skrev 2013-04-08 22:49:29 följande:

Det är individuellt.
    Så det kan gå undan. Bra.
  • Anonym (Kille)
    LadyKafka skrev 2013-04-08 20:30:22 följande:

Gillar!! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden