• Anonym (tjockis)

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-04-09 20:53:58 följande:
    Man får inte göra reklam här för andra forum. Men inboxa rätt person så får du en invite Det är alltid stort intresse för äkta amatörbilder med tillhörande info

Anonym skrev 2013-04-09 20:53:58 följande:
    Man får inte göra reklam här för andra forum. Men inboxa rätt person så får du en invite Det är alltid stort intresse för äkta amatörbilder med tillhörande info

Jag inboxar ingen, jag blir inboxad.. ;) Vill inte se på nåt annat forum, har ju redan sett allt i trådarna ;) Förstår bara inte "grejen" med att lägga ut dem nån annanstans.
  • Anonym
    Anonym (tjockis) skrev 2013-04-09 21:28:31 följande:

Jag inboxar ingen, jag blir inboxad.. ;) Vill inte se på nåt annat forum, har ju redan sett allt i trådarna ;) Förstår bara inte "grejen" med att lägga ut dem nån annanstans.
    Fler får ta del av godsakerna?
  • Blueblood
    lotus1301 skrev 2013-04-09 17:21:14 följande:
    Håll till godo Flört
    Det där inlägget gjorde ingen nytta för jag var inte inloggad vid publiceringstillfället. Nu ser jag enbart tomma rutor. 
  • Anonym (tjockis)
    Anonym skrev 2013-04-09 21:31:34 följande:

Anonym skrev 2013-04-09 21:31:34 följande:

Iofs också en synvinkel.. Men jag tycker nog det är lågt när personerna i fråga inte får vara med och bestämma huruvida de vill dela med sig av the goodies till fler, eller inte ;)
  • Anonym
    Anonym (tjockis) skrev 2013-04-09 21:34:57 följande:

Iofs också en synvinkel.. Men jag tycker nog det är lågt när personerna i fråga inte får vara med och bestämma huruvida de vill dela med sig av the goodies till fler, eller inte ;)
    Javisst! Man har alltid valet om man vill posta eller inte, kanske borde man ta det i inboxen om man inte vill dela med sig till andra? De flesta kommentarerna är väldigt uppskattande iaf.
  • Anonym (tjockis)
    Anonym skrev 2013-04-09 21:50:43 följande:
    Javisst! Man har alltid valet om man vill posta eller inte, kanske borde man ta det i inboxen om man inte vill dela med sig till andra? De flesta kommentarerna är väldigt uppskattande iaf.

Anonym skrev 2013-04-09 21:50:43 följande:

Men om man väljer att dela bilderna i en sluten (!) grupp på ett forum, är det ju rätt ruttet att föra dem vidare till ett annat.. Då har man ju inte fått valet att dela med sig eller inte ;) Då spelar det ingen roll hur kommentarerna går på det "andra" stället :P
  • Anonym
    Anonym (tjockis) skrev 2013-04-09 22:10:58 följande:

Men om man väljer att dela bilderna i en sluten (!) grupp på ett forum, är det ju rätt ruttet att föra dem vidare till ett annat.. Då har man ju inte fått valet att dela med sig eller inte ;) Då spelar det ingen roll hur kommentarerna går på det "andra" stället :P
    Har man inte valet om man vill dela med sig alls eller inte? Det är internet, man vet inte vad som händer med ens bilder och information och "stamtavla" när man väl klickat på Posta inlägget och det hamnar bland ett gäng främlingar. Vill man ha kontroll över sina bilder så får man göra något annorlunda. Det är inget ruttet med det, share the wealth.
  • VeniVici

Hur mycket "Helkropp" är det i den här banantråden då???

• lotus1301
    Blueblood skrev 2013-04-09 21:33:52 följande:
    Det där inlägget gjorde ingen nytta för jag var inte inloggad vid publiceringstillfället. Nu ser jag enbart tomma rutor. 
    Om Anonym slutade förstöra denna sköna tråd skulle det kännas roligare att lägga ut bilder och låta dem liggaObestämd.
Svar på tråden Helkroppstråden