• Anonym (NT)

Helkroppstråden

Lucka 6 Glad (På tå igen, fy skäms Flört)

• Pillare
    Anonym (NT) skrev 2014-12-06 22:54:17 följande:

Lucka 6 (På tå igen, fy skäms )

Du är en extremt fin tjej och du vet det. <3
  • kanalltidblibättre

Yummi! Riktigt smörgåsbord när det bjuds på både fram och baksida:)
  • Påven Johanna

Jag begriper på allvar inte varför man inte får stå på tå hemma hos sig själv. Jag är mycket konfunderad över detta.

• Fröken36
    Påven Johanna skrev 2014-12-06 23:05:14 följande:

Jag begriper på allvar inte varför man inte får stå på tå hemma hos sig själv. Jag är mycket konfunderad över detta.

Jag brukar stå på tå när jag ska nå saker..ska nog sluta med det och ta fram pallen istället..eller be någon snygg man lyfta mig..
    I just have a friendly pussy
  • Pillare
    Påven Johanna skrev 2014-12-06 23:05:14 följande:

Vissa människor vill bara klaga.. Om det finns ibte att klaga på, hittar man på nåt dumt som att stå på tå hemma. :-P
  • Påven Johanna
    Fröken36 skrev 2014-12-06 23:08:53 följande:
    Jag brukar stå på tå när jag ska nå saker..ska nog sluta med det och ta fram pallen istället..eller be någon snygg man lyfta mig..
    Ja, om det är det värsta man kan ägna sig åt i det egna hemmet så ska jag nog inte avslöja något ytterligare ur min lunta av tydligen grava synder.
  • Anonym (Stockingslover)

MMuuuums! En sexig kropp i sexiga stockings Hjärta
  • Fröken36
    Påven Johanna skrev 2014-12-06 23:11:19 följande:
    Ja, om det är det värsta man kan ägna sig åt i det egna hemmet så ska jag nog inte avslöja något ytterligare ur min lunta av tydligen grava synder.
    Vad pratar du om. Påven syndar inte. Flört
    I just have a friendly pussy
  • Påven Johanna
    Fröken36 skrev 2014-12-06 23:13:40 följande:
    Vad pratar du om. Påven syndar inte. Flört
    Tja, jag gungar ibland på hälarna, sätter armbågarna på bordet, sträcker mig efter saltet utan att först ha bandagerat brösten och så vidare. Det händer att rumpan rör sig under kaftanen också.