• Underhill

Helkroppstråden

Anonym (Miss) skrev 2014-12-07 08:31:50 följande:

Lägger in en mörk blygsam första bild.

Dunkelt o mysigt :)...nice!
    E vi överens så kör vi
  • Aros02
    Anonym (UFOT TOFU) skrev 2014-12-07 12:59:28 följande:

Då mitt rymdskepp drivsystem drivs av mörk materia lagras inget utan är direktverkande.

Satan du kan åka till rymdens slut. Berätta mera sen!!
  • Anonym (Lurkerfia)
    Ethan0l skrev 2014-12-07 16:08:19 följande:

Dagsformen då va :)

Åh... Mycket fin dagsform!
  • Anonym (Newbiedobidoo)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-06 22:04:47 följande:

Vad fan har pr-kåt med saken att göra? Hade jag varit det hade jag inte postat bilder under ett anonymt nick på ett forum.

Och du, ta ditt eget råd.

Jag tycker tråden är ball, men när det går från några bilder till sjukligt, dagligt beroende av kommentarer, fjäsk och komplimanger, "julkalender" osv, då är det bara stört. Och sorgligt. Att vissa måste ha det för att må bra. Shit...
  • Anonym (NT)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-07 18:08:41 följande:
    Jag tycker tråden är ball, men när det går från några bilder till sjukligt, dagligt beroende av kommentarer, fjäsk och komplimanger, "julkalender" osv, då är det bara stört. Och sorgligt. Att vissa måste ha det för att må bra. Shit...
    Hahaha, åh men jisses va sorglig du är! Så en bild om dagen skulle vara sjukligt? Det finns många här som lagt upp flera om dagen i perioder. Och inte har det varit något sorgligt med dom. Detta är en kul grej och inget jag gör för att må bra. Det hänger inte riktigt på mängden kommentarer jag får från främlingar på nätet.

Jag gissar på avundsjuka från din sida. Uppenbarligen har du inte den kropp du själv drömmer om. Men det ändras inte för att du försöker nedvärdera oss andra.
  • Pillare
    Anonym (NT) skrev 2014-12-07 18:13:54 följande:

Hahaha, åh men jisses va sorglig du är! Så en bild om dagen skulle vara sjukligt? Det finns många här som lagt upp flera om dagen i perioder. Och inte har det varit något sorgligt med dom. Detta är en kul grej och inget jag gör för att må bra. Det hänger inte riktigt på mängden kommentarer jag får från främlingar på nätet.

Jag gissar på avundsjuka från din sida. Uppenbarligen har du inte den kropp du själv drömmer om. Men det ändras inte för att du försöker nedvärdera oss andra.

You go, girl!
  • straight arrow
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-07 18:33:45 följande:

En till lite sådär blygsam bild.

Snyggt! Roligt att få se mer av dig...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • kanalltidblibättre

Hänger på tidigare hängare även om jag gör det i trappan. Mycket samma färg men det bjuder jag på. Ivf så är bilden rättvänd för första gången!