• Anonym (Newbiedobidoo)

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-12-07 18:13:54 följande:

Hahaha, åh men jisses va sorglig du är! Så en bild om dagen skulle vara sjukligt? Det finns många här som lagt upp flera om dagen i perioder. Och inte har det varit något sorgligt med dom. Detta är en kul grej och inget jag gör för att må bra. Det hänger inte riktigt på mängden kommentarer jag får från främlingar på nätet.

Jag gissar på avundsjuka från din sida. Uppenbarligen har du inte den kropp du själv drömmer om. Men det ändras inte för att du försöker nedvärdera oss andra.

Självklart använder du "du måste vara ful"-kortet. Jag och exet postade några bilder här för att egga varandra ett tag, det var knappast någon som tyckte jag var ful.

Jag nervärderar inte dig, tycker bara det är tragiskt, sorgligt och så extremt tydligt att du måste ha detta varje dag för att må bra. Ser du inte det själv? Du ÄR hur fin som helst, men i hur många månader och år behöver du höra det från oss på fb? Tror du att man bygger självkänsla på det? Det gör man inte... Det ÄR skillnad på det att vilja höra att man är fin, att man duger osv, till att nästan skapa sig ett liv i en tråd på fl. Du behöver absolut inte ta åt dig, men jag tycker på riktigt att det är för jävla tragiskt att stå på tå i sitt eget hem, varje dag, för att fiska kommentarer från främlingar på nätet.
  • Anonym (Newbiedobidoo)

Ps. Ang "du måste vara ful"-kortet: tro det eller ej NT, man KAN faktiskt vara snygg och vältränad UTAN att visa upp det varje dag på fl! Tadaa! News flash va? Prova vettja, funkar på riktigt skitbra.

• Aros02
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-07 18:42:40 följande:

Självklart använder du "du måste vara ful"-kortet. Jag och exet postade några bilder här för att egga varandra ett tag, det var knappast någon som tyckte jag var ful.

Jag nervärderar inte dig, tycker bara det är tragiskt, sorgligt och så extremt tydligt att du måste ha detta varje dag för att må bra. Ser du inte det själv? Du ÄR hur fin som helst, men i hur många månader och år behöver du höra det från oss på fb? Tror du att man bygger självkänsla på det? Det gör man inte... Det ÄR skillnad på det att vilja höra att man är fin, att man duger osv, till att nästan skapa sig ett liv i en tråd på fl. Du behöver absolut inte ta åt dig, men jag tycker på riktigt att det är för jävla tragiskt att stå på tå i sitt eget hem, varje dag, för att fiska kommentarer från främlingar på nätet.

Vad vill du ha sagt? Fattar ingenting. Du tuggar bara fradga!
  • Anonym (NT)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-07 18:42:40 följande:

Jag tolkade dina tidigare inlägg som att du inte är särskilt nöjd ja. Och när sa jag att du är ful?

Jag behöver inte detta för att må bra. Jag får tillräckligt mycket bekräftelse irl, FL är bara lite kul grädde på moset. Jag har hängt i den här tråden några månader, så jag vet inte vart du får år ifrån. Och julkalendern var en idé från någon i tråden, och lät som en kul grej. Och just tå-grejen, varför stör du dig på det? Jag går ofta i klackar, och tycker figuren blir finare så. Sen är många här inte främlingar längre heller.

Fattar inte varför jag försöker försvara mig för dig egentligen. Men du tolkar mig så jävla fel och det blir jag sur över.

Jag är stolt över min kropp, och gillar att visa upp den. Det har inget med min självkänsla att göra,

• Anonym (Miss)
    straight arrow skrev 2014-12-07 18:41:05 följande:
    Snyggt! Roligt att få se mer av dig...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Tack! Kul att du gillar det. Hittills ;)
  • Adam018
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-11-01 19:24:43 följande:
    Vågar man? God fredag på er alla! php2TjGQ995350.jpg
    Jag tycks ha missat en hel del avdina fina bilder. hoppas du hänger kvar i tråden så jag kan ta ikapp :)
  • Pillare
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-07 18:33:45 följande:

En till lite sådär blygsam bild.

Du har väl inget att oroa dig för, du ser jättefint ut. Snygg form.
  • Anonym (Miss)
    Pillare skrev 2014-12-07 19:26:23 följande:
    Du har väl inget att oroa dig för, du ser jättefint ut. Snygg form. smile1.gif
    Tack så mycket! Känns lite läskigt att lägga upp bilder så offentligt, inget jag brukar göra direkt. Men kul att ni gillar!
  • Pillare
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-07 19:39:38 följande:

Tack så mycket! Känns lite läskigt att lägga upp bilder så offentligt, inget jag brukar göra direkt. Men kul att ni gillar!

Vi gillar, vi gillar.
  • Anonym (Lurkerfia)
    Adam018 skrev 2014-12-07 19:19:10 följande:
    Jag tycks ha missat en hel del avdina fina bilder. hoppas du hänger kvar i tråden så jag kan ta ikapp :)
    Jo, jag tog en lång break... Och alla bilder är borttagna. Men kanske jag finns kvar ett litet tag till.