Helkroppstråden
Hahaha, åh men jisses va sorglig du är! Så en bild om dagen skulle vara sjukligt? Det finns många här som lagt upp flera om dagen i perioder. Och inte har det varit något sorgligt med dom. Detta är en kul grej och inget jag gör för att må bra. Det hänger inte riktigt på mängden kommentarer jag får från främlingar på nätet.
Jag gissar på avundsjuka från din sida. Uppenbarligen har du inte den kropp du själv drömmer om. Men det ändras inte för att du försöker nedvärdera oss andra.
Jag nervärderar inte dig, tycker bara det är tragiskt, sorgligt och så extremt tydligt att du måste ha detta varje dag för att må bra. Ser du inte det själv? Du ÄR hur fin som helst, men i hur många månader och år behöver du höra det från oss på fb? Tror du att man bygger självkänsla på det? Det gör man inte... Det ÄR skillnad på det att vilja höra att man är fin, att man duger osv, till att nästan skapa sig ett liv i en tråd på fl. Du behöver absolut inte ta åt dig, men jag tycker på riktigt att det är för jävla tragiskt att stå på tå i sitt eget hem, varje dag, för att fiska kommentarer från främlingar på nätet.