Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Pillare

Helkroppstråden

Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-07 19:42:42 följande:

Jo, jag tog en lång break... Och alla bilder är borttagna. Men kanske jag finns kvar ett litet tag till.

Annars kan vi bara vänta på nya bilder på fina Lurkerfia.
  • Adam018
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-07 19:42:42 följande:
    smile1.gif Jo, jag tog en lång break... Och alla bilder är borttagna. Men kanske jag finns kvar ett litet tag till.
    Kan inte annat än att uppmuntra ;) varför detta långa break if I may ask?
  • Brunhilde
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-07 18:42:40 följande:
    Självklart använder du "du måste vara ful"-kortet. Jag och exet postade några bilder här för att egga varandra ett tag, det var knappast någon som tyckte jag var ful.

Jag nervärderar inte dig, tycker bara det är tragiskt, sorgligt och så extremt tydligt att du måste ha detta varje dag för att må bra. Ser du inte det själv? Du ÄR hur fin som helst, men i hur många månader och år behöver du höra det från oss på fb? Tror du att man bygger självkänsla på det? Det gör man inte... Det ÄR skillnad på det att vilja höra att man är fin, att man duger osv, till att nästan skapa sig ett liv i en tråd på fl. Du behöver absolut inte ta åt dig, men jag tycker på riktigt att det är för jävla tragiskt att stå på tå i sitt eget hem, varje dag, för att fiska kommentarer från främlingar på nätet.
    Det finns väl väldigt olika anledningar till att lägga upp bilder på sig själv, inte bara för att få en egoboost, även om jag kan tycka att en sådan här tråd gör sig utmärkt för det ändamålet. Vissa perioder i livet kan man behöva lite extra komplimanger och vänliga ord och det spelar ingen roll om det är från främlingar på stan eller på nätet. Det är väl helt ok och skadar ingen annan. Varken du eller jag vet vad syftet med bilderna är och vad för story personen bakom bilden har. 
  • Anonym (?? 4)
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-07 18:42:21 följande:

Hänger på tidigare hängare även om jag gör det i trappan. Mycket samma färg men det bjuder jag på. Ivf så är bilden rättvänd för första gången!
    Snygg rygg
  • Anonym (?? 4)
    Anonym (Newbiedobidoo) skrev 2014-12-07 18:08:41 följande:
    Jag tycker tråden är ball, men när det går från några bilder till sjukligt, dagligt beroende av kommentarer, fjäsk och komplimanger, "julkalender" osv, då är det bara stört. Och sorgligt. Att vissa måste ha det för att må bra. Shit...
    Det spelar inte nån roll i hur många bilder man postar per dag. Men när man pikar om att man inte får ett antal kommentarer på en bild, då kan man börja prata om sjukligt beroende. 
  • Anonym (Lurkerfia)
    Adam018 skrev 2014-12-07 19:47:56 följande:
    Kan inte annat än att uppmuntra ;) varför detta långa break if I may ask?
    Jag kände bara att jag behövde en paus, hade tröttnat.
  • Anonym (NT)
    Anonym (?? 4) skrev 2014-12-07 20:15:53 följande:
    Det spelar inte nån roll i hur många bilder man postar per dag. Men när man pikar om att man inte får ett antal kommentarer på en bild, då kan man börja prata om sjukligt beroende. 
    Det är väl bäst jag söker mig till en terapeut då om jag är så sjuklig. Ni vinner.
  • Anonym (john o)

Vad önskar ni er julklapp tjejer... mjuka eller hårda paket?
  • Fröken36
    Anonym (john o) skrev 2014-12-07 22:17:05 följande:
    Vad önskar ni er julklapp tjejer... mjuka eller hårda paket?
    Stora paket. Solig
    I just have a friendly pussy
  • Anonym (pillllan)

Vilka tråkigheter det var här!!
    Bjuder på en adventsbild...