• Pillare

Helkroppstråden

Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-10 19:02:48 följande:

Förlåt pixlig bild... Det bästa jag kan åstadkomma just nu.

Fin liten rumpa du har där, men bilden är pixlig, son sagt. Jag kommer till dig för att ta en bättre bild.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 18:45:00 följande:
    Vansinnigt underbar den där kroppen, inser i skrivande stund att den där vassa chilisåsen jag köpte idag inte var så het trots allt...du kan krydda till det du... Miss Pepper.
  • Pillare

[quote=74499292][quote-nick]Anonym (Miss) skrev 2014-12-10 19:40:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Dagen är full med fina rumpor. Tack Miss!

• Ewert Ljusberg

Gud vad jag blir upphetsad i den här tråden Skäms

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-10 13:48:35 följande:

Lite mage.

Verkligen fin mage, ta hand om den...menar ge den god mat och så!
  • straight arrow

[quote=74499292][quote-nick]Anonym (Miss) skrev 2014-12-10 19:40:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt! En hel kavalkad med vackra bilder i kväll...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (NT)
    Anonym (Tragisk) skrev 2014-12-10 19:07:26 följande:
    Åh! Den där ska jag njuta av nu! ;) Riktigt fin! Skäms
    Tack tack Solig
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-10 19:12:01 följande:
    Jättefin!
    Tack söta du!
    straight arrow skrev 2014-12-10 19:22:42 följande:
    Vet inte riktigt vad som var riktat till mig där men tack ändå Glad
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-12-10 19:42:44 följande:
    Vansinnigt underbar den där kroppen, inser i skrivande stund att den där vassa chilisåsen jag köpte idag inte var så het trots allt...du kan krydda till det du... Miss Pepper. smile5.gif
    Du kommer aldrig kunna köpa något så hett Flört Haha neeee bara skojar Tungan ute Puss på dig!

• Anonym (Kaponjär)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 19:53:13 följande:

Tack tack Tack söta du!Vet inte riktigt vad som var riktat till mig där men tack ändå Du kommer aldrig kunna köpa något så hett Haha neeee bara skojar Puss på dig!

Haha nej är nog sant, menar en miljard scoville är ju t o m så hett att skalan inte räcker, dom hade nog inte vetskapen om dig när dom gjorde den!

Haha puss du underbara människa.
  • kanalltidblibättre
    Fröken36 skrev 2014-12-10 17:47:05 följande:

Alltså, kära Kanalltidblibättre (fast du är så bäst som du kan bli så det är omöjligt, men det diskuterar vi en annan gång). 

Han har deffat ner sig för att han och Celine har nuppat skiten ur varandra.
    Kläder??!! Vem behöver kläder på sig när man har en så vacker kvinna som Celine (aka Tomtemor) i sin närhet.
    Röka? Skulle inte du också behöva en cigg efter en kärleksakt med C?! (jag skulle bli kedjerökare om jag var Anton)

Solig Solig Solig

Haha, din kuddfia där! :)