• Borkason

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-12-10 10:34:46 följande:
    Tjena snygging hur är läget? ;)
  • Borkason
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-10 13:48:35 följande:
    Lite mage.
    Snyggt jobbat, så fin :)
  • Fröken36
    Lite mage.
    Verkligen en jättevacker bild på din mage Miss. Hjärta
  • Anonym (Miss)
    Borkason skrev 2014-12-10 16:48:57 följande:
    Snyggt jobbat, så fin :)
    Tack så mycket! Ska se om jag kanske kan få till en fot-bild imorgon.
  • Anonym (Miss)
    Fröken36 skrev 2014-12-10 17:05:33 följande:
    Verkligen en jättevacker bild på din mage Miss. Hjärta
    Nämen, tack så hemskt mycket Fröken!
  • Fröken36
    straight arrow skrev 2014-12-10 10:39:52 följande:

OK, mindre prat och mer bilder tack... ;)

Grymt snygga bilder Pilen.
  • Fröken36
    Anton Chigurh skrev 2014-12-10 10:38:22 följande:
    Aaah, va faen, jag kan inte bestämma mig för vem som är min absoluta favoritförfattare, jag gillar Lee Child, Jeffery Deaver, Harlan Coben, Per Anders Fogelström var intressant på sitt sätt...men favorit...näää. 

...så, jag väljer att istället visa förra årets vackraste tomte. Även om det är förra årets bild, så har TOMTEN exakt samma form idag. Som då. 
    Hade du visat delar av ditt ansikte Anton? Jag vill se isf, är så sjukligt nyfiken av mig. Drömmer
    Sen tror jag vanligtvis inte på tomten, men du har fått mig att tro som ett litet barn igen. Säcken verkar vara full av överraskningar. I like. Skål
  • kanalltidblibättre
    Fröken36 skrev 2014-12-10 17:19:05 följande:
    Hade du visat delar av ditt ansikte Anton? Jag vill se isf, är så sjukligt nyfiken av mig. Drömmer
    Sen tror jag vanligtvis inte på tomten, men du har fått mig att tro som ett litet barn igen. Säcken verkar vara full av överraskningar. I like. Skål

För mig känns detta nya tomtekoncept något obekant. Varför har han deffat ner sig? Och vad har han gjort av alla sina bylsiga kläder? Och varför har han börjat RÖKA? Och vad tusan är det han röker som blixtrar? En kraftig opioid?
    Men visst, mer otränad nisse har man sett...Tomte

• Fröken36
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-10 17:41:51 följande:

För mig känns detta nya tomtekoncept något obekant. Varför har han deffat ner sig? Och vad har han gjort av alla sina bylsiga kläder? Och varför har han börjat RÖKA? Och vad tusan är det han röker som blixtrar? En kraftig opioid?
    Men visst, mer otränad nisse har man sett...Tomte

Alltså, kära Kanalltidblibättre (fast du är så bäst som du kan bli så det är omöjligt, men det diskuterar vi en annan gång). 

Han har deffat ner sig för att han och Celine har nuppat skiten ur varandra.
    Kläder??!! Vem behöver kläder på sig när man har en så vacker kvinna som Celine (aka Tomtemor) i sin närhet.
    Röka? Skulle inte du också behöva en cigg efter en kärleksakt med C?! (jag skulle bli kedjerökare om jag var Anton)

Solig Solig Solig

• Aros02

Lite mage.

Den här var verkligen läcker Miss!

Just där höftben och lår möts och den sluttande skålningen man skymtar innanför..

Mummms!