• Aros02

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-12-10 09:33:30 följande:

Fast nu spelar du ju bara dum!

Vadå, du menar stavningen??

Äh ok jag hajar, men du sätter mig på pottan offentligt så jag måste ju ge igen lite, återkommer!..
  • Anonym (NT)

Det gör jag ju inte, fortsätter du skriva här så fortsätter jag svara här ;)

Aros02 skrev 2014-12-10 10:33:11 följande:
    Vadå, du menar stavningen?? Äh ok jag hajar, men du sätter mig på pottan offentligt så jag måste ju ge igen lite, återkommer!..

• Anton Chigurh
    Påven Johanna skrev 2014-12-10 10:12:07 följande:
    I dag vill jag se nakna män sittande i fåtöljer. De ska ha benen korsade nere vid anklarna och könet dolt av en uppslagen bok som ska vara skriven av deras favoritförfattare. Män som älskar miniatyrböcker får hitta på något sätt att undgå permanent avstängning. 

Ja, det var dagens dekret från den heliga stolens säte. 
    Aaah, va faen, jag kan inte bestämma mig för vem som är min absoluta favoritförfattare, jag gillar Lee Child, Jeffery Deaver, Harlan CobenPer Anders Fogelström var intressant på sitt sätt...men favorit...näää. 

...så, jag väljer att istället visa förra årets vackraste tomte. Även om det är förra årets bild, så har TOMTEN exakt samma form idag. Som då. 

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • straight arrow

OK, mindre prat och mer bilder tack... ;)

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • AnabolakillenX
    Anton Chigurh skrev 2014-12-10 10:38:22 följande:
    Aaah, va faen, jag kan inte bestämma mig för vem som är min absoluta favoritförfattare, jag gillar Lee Child, Jeffery Deaver, Harlan Coben, Per Anders Fogelström var intressant på sitt sätt...men favorit...näää. 

...så, jag väljer att istället visa förra årets vackraste tomte. Även om det är förra årets bild, så har TOMTEN exakt samma form idag. Som då. 
    Det är välkänt att du gillar killar Anton.
    Hoppas att din pojkvän är nöjd när du går ner på han.
    Jag vill inte ta min proteindrink idag, vill hellre sluka en liten fikus som dig.
  • Anonym (Miss)
    straight arrow skrev 2014-12-10 10:39:52 följande:

OK, mindre prat och mer bilder tack... ;)

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Oooooh! Blir tokig. Så het!
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 10:34:46 följande:

Det gör jag ju inte, fortsätter du skriva här så fortsätter jag svara här ;)

Ok, ärligt nu skriver jag inte mer i ämnet här. Börjar likna patetiskt! Haha!
  • Anonym (NT)

Det är ju det jag försökt få fram! :P

Aros02 skrev 2014-12-10 10:45:54 följande:
    Ok, ärligt nu skriver jag inte mer i ämnet här. Börjar likna patetiskt! Haha!

• Anonym (pillllan)

Sorry påven är varken naken eller man eller har en bok till hands