Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-12 12:42:28 följande:
    Jag älskar dina positiva och roliga kommentarer. Puss !!Vi möts på kullarna om 2 h..... ok ??

PPP- någon har dåligt inflytande på dig .

Haha!

[quote=71934384][quote-nick]Anonym (ny 3) skrev 2013-12-12 12:48:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt...väldigt snygg...japp förjävla snygg!

I Rose I skrev 2013-12-12 13:34:17 följande:

Slimmad...rosa...tröja...på en smäcker kropp...Snyggt!
    Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:30:10 följande:
    Nu när omröstningen klar så då tror jag det är okej att visa en bild på vår vackra svenska natur ur sitt bästa perspektiv.

Å så är det ju snart jul. Igen.

Tjohej. 

Denna infon nedan är en upprepning, jag vet, men inte alla mina fans härinne vet om vilken uppoffring jag gjorde för att ta detta vackra kort. På denna ena stående natur vi har i Sverige.

Så ja, jag höll på att förfrysa röven vid tagningen, det var nollgradigt, duggregnade och blåste halv storm. Bara få fart på tomteblossen var ett rent helvete. Jag höll på i 45 minuter. Fick fan knappt på mig kläderna efteråt, så jävligt frös jag. BARA SÅ NI VET !!!

Haha tokjävel...eller snarare hårding...ja du vet hur man ska charma kvinnor! Hatten av AC!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 14:31:37 följande:
    Hahahaha, jodå det har jag så nu behöver jag inte vara nyfiken längre nu är det din tur att leta efter nålen på höskullen

Haha...helvete...jaja det här ska jag komma ihåg! Inte bara vacker...lurigt lömsk också...här blev man grundlurad öppet dessutom i forumet! Hittar jag dig...då DU!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 14:57:23 följande:
    Hahahahah, så sätt fart att leta får jag straff då???

Får fundera ut något pinsamt åt dig...för smisk och sånt gillar du väl bara!
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 15:10:02 följande:
    Hahaha, gör det nej jag gillar inte sånt, men kan testa och se om det är något för mig

Haha...omvända meningar...typtag! Är nog bäst för dig att du inboxar...ska kolla runt lite bland mina kompisar här på fl om dom hjälper till att lura in dig...kan bli en jävla orgie i slutändan detta...för mig lurar man inte och går därifrån med kläderna i behåll...håll dig beredd rätt vad det är snor jag dom och säljer dom på tradera!

[quote=71936399][quote-nick]Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 16:18:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Efter alla turer runt allt detta bär det emot lite att säga att du är enormt vacker...men det är bara lite...jävligt lite...ja nästan inget alls...jaja det bär inte emot alls men tillbaka ska du få! Gillar verkligen din kropp...sexig...blir sugen på mums-mums av någon jävla aning när jag ser dig!

Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 16:37:27 följande:
    [quote=71936399][quote-nick]Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 16:18:47 följande:[/quote-nick]

Efter alla turer runt allt detta bär det emot lite att säga att du är enormt vacker...men det är bara lite...jävligt lite...ja nästan inget alls...jaja det bär inte emot alls men tillbaka ska du få! Gillar verkligen din kropp...sexig...blir sugen på mums-mums av någon jävla aning när jag ser dig! [/quote]

aning skulle varit anledning

[quote=71936476][quote-nick]Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 16:27:41 följande:[/quote-nick][/quote]

Okej jo jag fattar...

Ursäkta men jag tänker inte ge dig smisk...

Underbar röv iaf.

Svar på tråden Helkroppstråden