• Pillare

Helkroppstråden

Celines Essence skrev 2014-12-23 09:46:45 följande:

Vill passa på att önska alla en god jul 

Vilken vacker kvinna. Man förstår ju varför Anton är så glad hela tiden.
  • Jonte71
    Quexet skrev 2014-12-23 00:31:04 följande:

Då jag inte har något nytt, bjuder jag på en repris (mest för jag gillar bilden) Solig

TACK!
    Den är inte dum alls, vilken snygg bak du har!
  • Anonym (Kaponjär)

Vill passa på att önska alla en god jul 

Får framföra en liten beklagan att du ständigt får ställas i relation till din partner, nämner inte namnet för tänkte att åtminstone du skulle få ett inlägg här på forumet som bara du var i centrum. Nu menar jag i välmening att du är du, han är han och ni är ni... ja du hänger nog med.

Nu till det sakliga, väldigt fin bild du bjuder på, liksom sprakar till lite i pärlorna som dom vore gjorda av stjärnstoft eller liknande, ligger även en romantisk ton över bilden i sensuell anda, steget är inte långt borta att börja tro på tomten kan jag säga... menar trodde romantiken var död sedan länge men du visar att den är mer levande än någonsin såhär 200 år senare, så tomten finns nog trots allt.

Så önskar tillbaka en God jul till dig med.
  • Celines Essence
    Pillare skrev 2014-12-23 09:51:35 följande:

Vilken vacker kvinna. Man förstår ju varför Anton är så glad hela tiden.

Tack så mycket
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-12-23 10:18:09 följande:

Får framföra en liten beklagan att du ständigt får ställas i relation till din partner, nämner inte namnet för tänkte att åtminstone du skulle få ett inlägg här på forumet som bara du var i centrum. Nu menar jag i välmening att du är du, han är han och ni är ni... ja du hänger nog med.

Nu till det sakliga, väldigt fin bild du bjuder på, liksom sprakar till lite i pärlorna som dom vore gjorda av stjärnstoft eller liknande, ligger även en romantisk ton över bilden i sensuell anda, steget är inte långt borta att börja tro på tomten kan jag säga... menar trodde romantiken var död sedan länge men du visar att den är mer levande än någonsin såhär 200 år senare, så tomten finns nog trots allt.

Så önskar tillbaka en God jul till dig med.

Oj! Tack för dina fina ord. Det var inte dåligt

Nu nämns jag gärna tillsammans med Anton, men jag förstår din tanke.

God jul på dig, helkroppstråden hemlige glädjespridare
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Lickiluu04
    Ronga skrev 2014-12-23 00:48:31 följande:
    Men ååå det var inte igår, Lucky Luke!!
    Snyggt.
    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
    Tittar in då o då vettu ;)
  • kanalltidblibättre
    Anonym (NT) skrev 2014-12-22 22:14:02 följande:

Lite färg kan väl pigga upp i tråden då Solig

Väldigt sexig! Jag är galen i överläppar dessutom. Men har jag inte sett den förut? ;)
  • Påven Johanna
    kanalltidblibättre skrev 2014-12-23 11:33:55 följande:
    Väldigt sexig! Jag är galen i överläppar dessutom. Men har jag inte sett den förut? ;)
    Betyder det att du diskriminerar de andra uppsättningarna av läppar? 
  • Påven Johanna
    Vill passa på att önska alla en god jul {#emotions_dlg.flower}Tomte
    Detsamma! Vacker bild, lite Grace Kelly-inspirerad och det är ju aldrig fel.