• Anonym (Tre barns mor)

Helkroppstråden

Pillare skrev 2014-12-21 09:57:38 följande:
    Hmmmm.... jag känner igen de tuttarna...
    Det tror jag inte att du gör för jag har inte visat nån bild på dom tidigare
  • Anonym (Tre barns mor)
    Jonte71 skrev 2014-12-21 09:13:22 följande:
    Härliga, önskas massage? Oskyldig
    Det skulle inte var helt fel att få dom masserade så du för gärna komma och massera dom  
  • Jonte71
    Anonym (Tre barns mor) skrev 2014-12-21 23:48:02 följande:
    Det skulle inte var helt fel att få dom masserade så du för gärna komma och massera dom  
    It´s deal, men vill bara informera om att jag just nu har ett rätt stort sökområde att leta i. Fast jag letar så gärna, hellre leta sexiga bröst i hela världen än en nål i en höstack! Skrattande Får du vänta för länge får du avgränsa sökandet!

• Anton Chigurh
    Mrs Okänd skrev 2014-12-18 11:26:18 följande:

VARFÖR är du inte nöjd med den ???
    Lyssna på kvinnan din...Skrattande
    Därför, Mrs vacker, att jag vinklar in min biceps på den senast tagna bilden (den översta) och det stör mig nåt gruvligt. Jag ser ju egentligen ut som på den nedersta bilden. Att inte mina biceps kommer till sin rätt är ju nästan att betrakta som en smärre naturkatastrof.....

Fåfäng är bara förnamnet. Jag vet !!!

Kram //Anton

(Jag lyssnar dock alltid Hjärtamin kvinnaHjärta hon är nämligen smart på riktigt. Och det är du också, Mrs Vacker, jag känner ju dig bakom kulisserna och vet att du också är begåvad på riktigt.)Glad
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Mrs Okänd
    Anton Chigurh skrev 2014-12-22 10:00:57 följande:
    Därför, Mrs vacker, att jag vinklar in min biceps på den senast tagna bilden (den översta) och det stör mig nåt gruvligt. Jag ser ju egentligen ut som på den nedersta bilden. Att inte mina biceps kommer till sin rätt är ju nästan att betrakta som en smärre naturkatastrof.....

Kram //Anton

(Jag lyssnar dock alltid på Hjärtamin kvinnaHjärta hon är nämligen smart på riktigt. Och det är du också, Mrs Vacker, jag känner ju dig bakom kulisserna och vet att du också är begåvad på riktigt.)Glad

Tack, det var väldigt fint sagt av dig! Insidan kommer alltid att vara det viktigaste! GOD JUL till dig!!!
  • straight arrow

Dagsfärsk bild efter träningen... så här dan före dan före dopparedan!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Aros02
    Anton Chigurh skrev 2014-12-22 10:00:57 följande:

Kram //Anton

(Jag lyssnar dock alltid på min kvinna hon är nämligen smart på riktigt. Och det är du också, Mrs Vacker, jag känner ju dig bakom kulisserna och vet att du också är begåvad på riktigt.)

Men Anton... Du vrider ju in underarmen och flexar triceps då är det helt naturligt att biceps följer med. Mig veterligen är triceps och biceps antagonister och kan inte spännas samtidigt, eller har jag fel?

Tycker du ska va nöjd! Ser skitbra ut!

Tror du skulle va ett anatomiskt unikum alternativt felskapt om det vore annorlunda!

När jag ser nån med synliga magmuskler som dina och en så tight midja blir jag alltid nyfiken på kostupplägg och kosttillskott samt hur nitiskt det följs!?

PMa mig ditt kostupplägg! :)
  • Mrs Okänd
    straight arrow skrev 2014-12-22 10:24:05 följande:
    Dagsfärsk bild efter träningen... så här dan före dan före dopparedan!

phpF2AhjF68935.jpg
    Du är flitig i din träning Pilen!!! Snyggt!! Hoppas du får lite saftig julskinka!! Skrattande
  • Pentra
    Trunk skrev 2014-12-21 16:10:15 följande:

WOW den var värd att vänta på! :)

Pillare skrev 2014-12-21 18:11:32 följande:

Vilken fin bild, cowgirl!

Aros02 skrev 2014-12-21 19:35:22 följande:

Så glad att du inte gav upp, snygg bild Pentra!

Oh, tack för de fina komplimangerna!

Kram,

Pentra