• Borkason

Helkroppstråden

Pentra skrev 2014-12-21 16:00:27 följande:

Gör ett nytt bilduppladdningsförsök, som utlovat.
    Men Shiiit vilken tid det tog. Med alla krångligheter på nya FL så försöker jag nu med gamla FL ist...

Kram på er.
    /Pentra
    Mums!
  • Borkason
    Arcnice skrev 2014-12-21 16:15:54 följande:
    Har inte kunnat träna på 3 veckor pga sjukdom och känner mig inte allt för sexig för tillfället, men kan i alla fall bjuda på en reprisbild.
    Helvete, blir man sådär deffad och snygg efter 3 veckors sjukdom, då säger jag "Välkommen in" till förkylningen ;)
  • Aros02

Fan folk läser ibland lika bra som fan läser bibeln. Arnice skriver att han bjuder på en REPRISbild, inte en nytagen bild efter att ha legat tre veckor i sängen!

Kom igen nu! ;D

• Anonym (Jane Doe)
    Aros02 skrev 2014-12-21 21:00:37 följande:

Fan folk läser ibland lika bra som fan läser bibeln. Arnice skriver att han bjuder på en REPRISbild, inte en nytagen bild efter att ha legat tre veckor i sängen!

Kom igen nu! ;D

Arcnice har nog inte tappat så värst mycket på tre veckor, han verkar vara väldigt väl monterad den mannen. 
  • Aros02
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-12-21 21:16:22 följande:

Arcnice har nog inte tappat så värst mycket på tre veckor, han verkar vara väldigt väl monterad den mannen. 

Du har säkert rätt, men rätt ska va rätt! :)
  • Anonym (Tjejensomaldrigskriveritrådar)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-21 12:18:35 följande:

Kom hit med dig då så kan du få kyssa vilka delar du vill

Haha det skulle varit något!!! Jag är helt lost på dig alltså... Jag vill ju bara se meeeeeer ;)
  • Arcnice
    Prinsessan 83 skrev 2014-12-21 18:55:10 följande:
    Wow!!!  

Syns inte att du inte tränat på 3v

Oerhört sexig kropp 

Borkason skrev 2014-12-21 20:54:22 följande:
    Helvete, blir man sådär deffad och snygg efter 3 veckors sjukdom, då säger jag "Välkommen in" till förkylningen ;)

Aros02 skrev 2014-12-21 21:00:37 följande:

Kom igen nu! ;D

Anonym (Jane Doe) skrev 2014-12-21 21:16:22 följande:
    Som Aros02 säger är det en reprisbild tagen före jag blev sjuk, men tack för alla komplimanger det värmer Solig.

Har varit drabbad av en efterhängsen halsfluss, men som tur var inte varit sängliggande.

Imorgon blir det träning äntligen igen i alla fall Skrattande.
    Come with me if you want to be awsome!
  • Anton Chigurh
    Arcnice skrev 2014-12-21 22:45:18 följande:
    Som Aros02 säger är det en reprisbild tagen före jag blev sjuk, men tack för alla komplimanger det värmer Solig.

Har varit drabbad av en efterhängsen halsfluss, men som tur var inte varit sängliggande.

Imorgon blir det träning äntligen igen i alla fall Skrattande.
    Ett jävla aber att vara tvingad till uppehåll, frustrerande....hoppas du kommer igång ordentligt igen, Arcnice, och du har en grymt vacker lekamen...thumbs_up.gif

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Arcnice
    Anton Chigurh skrev 2014-12-21 22:53:58 följande:
    Ett jävla aber att vara tvingad till uppehåll, frustrerande....hoppas du kommer igång ordentligt igen, Arcnice, och du har en grymt vacker lekamen...thumbs_up.gif
    Tack Anton. Kan ju bara säga detsamma om dig Glad.
    Come with me if you want to be awsome!
  • Anton Chigurh
    Arcnice skrev 2014-12-21 22:57:31 följande:
    Tack Anton. Kan ju bara säga detsamma om dig Glad.
    Tackar...beer.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.