• Anonym (Kille 33 år)

Helkroppstråden

villaste skrev 2015-01-02 12:07:41 följande:

God morgon på er alla

Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än

Snygga lökar! Jag menar verkligen snygga lökar! :)
  • lynx800
    Anonym (milf) skrev 2015-01-02 22:04:49 följande:

Go´kväll på er alla och god fortsättning på det nya året!

Jag tittar och njuter mmmmm
  • Anonym (pillllan)
    kanalltidblibättre skrev 2015-01-02 22:00:53 följande:
    Vänta hör nu Pilllllan! Är du en flerbarnmor?
    Nu vänds min begreppsvärld uppochner!
    Fast jag tillhör själv den smalare typen så jag kan begripa att man har sina problem. (Jag tappar tex alltid ett par kg vid jul)
    Men du ser väldigt gosig ut ska du veta!
    Yes det är jag fler än två gånger har jag haft magen på jäsning  
    tack...är nog första gången nån tycker jag ser gosig ut  
  • tiksmodnar

Har inte så mycket att komma med jämfört med andra, mer muskelbeprydda män och verkligen inget jämfört med tjejerna. Här är jag iaf :P

• Anonym (NT)
    Noname00 skrev 2015-01-02 20:01:55 följande:
    NT ..det var inte igår vart hååller du hus? :)
    Jag är här och snokar lite då och då Flört Just nu låter jag dom andra snyggingarna stå för bilderna Solig Och det gör dom jäkligt bra I might add!
  • Anonym (NT)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 20:20:46 följande:
    Hahaha...ja nätet är the shit, här kan man allt liksom smile5.gif
    Jag tycker -va fuskigt- här kämpar man för fullt för några kilon, som när jag kämpa alla graviditerna med att äta och äta och hoppades att nått skulle sitta kvar! Men nepp, allt åkte av lika fort som ungen/ungarna flög ut! Hahaha
    Haha! Men din figur är ju helt perfekt! (I mina ögon iallafall) Men du menar att du vill lägga på dig lite?

Jag går upp lätt, så får ta det lite försiktigt. Men som tur är så sätter det sig jämnt över hela kroppen när jag går upp, större tuttar, större röv och en extra haka Tungan ute hahaha.

• Newbe sept
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 19:21:56 följande:

Hahahaha....som en rumpa bakifrån, ser det ut!! 

Hahaha, då måste jag ta tillfället iakt att upplysa om att det finns bra rumpor att skåda från det perapektivet och dåliga rumpor.. Jag tycker din ser ut att vara en som jag skulle uppskattat.. Den där svanken skadar ju inte heller.. :)
  • Newbe sept
    LaMoi skrev 2015-01-02 18:10:10 följande:

Nähe, det gick visst inte?!

Åh, ge inte upp så snabbt! Otroligt fint ju.. :)
  • Anonym (Tre barns mor)
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-01-02 21:10:20 följande:
    Jag har alltid vsrit gansks kurvig, men  var som smalast åren efter jag fött mitt andra barn... sen fick jag en tredje och efter det förblir jag nog mjuk och mullig. 
    Bara att gilla läget när man älskar att äta o dricka gott o knappast motionerar Tyst
    Det är inget fel på din kropp för det är fint med dina former som du har.

Jag älskar också att äta men jag går inte upp i vikt för det så jag har nog för hög ämnesomsättning
  • Anonym (Tre barns mor)
    Quexet skrev 2015-01-02 21:15:13 följande:
    Hmm, ja, jag kan ju välja vilka jag lägger ut! Oskyldig
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-01-02 21:05:31 följande:
    Självutlösate är annars en himla bra uppfinning

*vill också se mer*
    Jo jag upptäckte den när jag tog handbojsbilden Flört, men bilderna går ju genom filtret (sambon)! Skrattande 
    Grym bild igen! SoligHärligt, då gick det fram genom datorn som jag ville! Kyss

Det kan du göra men som sagt så ser du smal ut på dina bilder