Helkroppstråden
God morgon på er alla
Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än
God morgon på er alla
Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än
Tack och detsamma
Tack och detsamma
God morgon på er alla
[quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote]
Svårt att inte vilja njuta av utsikten stående bakom.. ;)
Men oj Villaste, du är ett konstverk!!
Men seriöst, han la upp bilden på oss.. Dessutom har jag inte gått in på nåt privat angående honom.. Finns ingen anledning att göra det
Nu va det ju faktiskt "vi" som la upp bilden. Inte "jag" utan ---> Vi <---
Sen va det ju mer eller mindre smakfullt att prata om det som ni gjorde.
Trodde anledningen till att jag inte jag inte ville fortsätta ses framgick rätt klart att det hade med personlig missmatch att göra, och inte att vi hade lite over the topp bättre än internet grym sex (Du vet det där man är två om ;) Fast jag håller mig ifrån att citera dina ord istället så får folk gissa istället, för det va sånt man aldrig skulle göra reklam för va det eller? I rädsla av att man inte skulle få konkurrens?)
Va lite syrligt att gå in här och läsa vad som skrevs, även om det inte va "så farligt" något onödigt men ja. Får man väl räkna med om man inte känner rätt bara.
Synd att man måste komma med en "från den här sidan" version av det hela bara istället för att du kunde skriva nått litet "Vi matcha inte riktigt bara" som kanske varit lite mer smakfullt.
Jaja tur att julklappen min satt fint iallafall.
Gott nytt år på er i annars goa tråden :) Får återkomma efter lite jullättja försvunnit :)