• Pillare

Helkroppstråden

villaste skrev 2015-01-02 12:07:41 följande:

God morgon på er alla

Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än

Wow.........
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-02 13:28:30 följande:
    Haha jag är en torrboll så det där köper ingen! smile5.gif
    Haha nu har du drömt igen! smile2.gif Hur många gånger ska vi gå igenom det här, det är inte mig du har träffat det är någon annan, kanske någon av dom andra Kaponjärerna som vill vara mig. smile2.gif
    Ja det är ju tur att du är torrbollen av oss två, tänk annars vad som kunnat hända.....hahahahaha
    Jag har då inte träffat nån, förutom i mina drömmar  
    Kan ju vara så, att nån vill vara som du, nån som ser upp till dig, har sett det beteendet förut  
  • Anonym (pillllan)
    Tyler skrev 2015-01-02 12:49:09 följande:
    [quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote]
    Vansinnigt sexig bild
    Tack och detsamma
  • Tyler
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 14:10:03 följande:

Tack och detsamma

Thank you...känn dig fri att pma mig om du vill prata mer:)
  • Tyler
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 14:10:03 följande:

Tack och detsamma

• Anonym (pillllan)
    Tyler skrev 2015-01-02 14:14:43 följande:
    Det sluta jag med för längesen inget behov av det och visar du dig här så är jag nöjd
  • Underhill
    villaste skrev 2015-01-02 12:07:41 följande:

God morgon på er alla

Ja, morgon för har inte orkat gå upp för tidigt idag, och hunnit med en kopp kaffe idag, och då är det morgon än

Urläckert!
    E vi överens så kör vi
  • Newbe sept

[quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote]

Svårt att inte vilja njuta av utsikten stående bakom.. ;)

• Ronga

Men oj Villaste, du är ett konstverk!! 

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (JTP)
    Fröken36 skrev 2015-01-01 15:47:03 följande:
    Det var ju han som la upp bilden på sig själv och Villaste och njöt av uppmärksamheten. 
    villaste skrev 2015-01-01 16:05:03 följande:

Men seriöst, han la upp bilden på oss.. Dessutom har jag inte gått in på nåt privat angående honom.. Finns ingen anledning att göra det

Nu va det ju faktiskt "vi" som la upp bilden. Inte "jag" utan ---> Vi <--- 

Sen va det ju mer eller mindre smakfullt att prata om det som ni gjorde. 

Trodde anledningen till att jag inte jag inte ville fortsätta ses framgick rätt klart att det hade med personlig missmatch att göra, och inte att vi hade lite over the topp bättre än internet grym sex (Du vet det där man är två om ;) Fast jag håller mig ifrån att citera dina ord istället så får folk gissa istället, för det va sånt man aldrig skulle göra reklam för va det eller? I rädsla av att man inte skulle få konkurrens?) 

Va lite syrligt att gå in här och läsa vad som skrevs, även om det inte va "så farligt" något onödigt men ja. Får man väl räkna med om man inte känner rätt bara. 

Synd att man måste komma med en "från den här sidan" version av det hela bara istället för att du kunde skriva nått litet "Vi matcha inte riktigt bara" som kanske varit lite mer smakfullt. 

Jaja tur att julklappen min satt fint iallafall. 

Gott nytt år på er i annars goa tråden :) Får återkomma efter lite jullättja försvunnit :)