• LaMoi

Helkroppstråden

Nähe, det gick visst inte?!

• Anonym (NT)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-02 00:31:25 följande:

Från det ena till det andra. Den bilden som blivit avmålad av dig är väldigt orättvis på många sätt, jag har varit privilegierad att verkligen fått lära känna dig och du är så totalt motsatsen av det där... Inte en gång så har du varit otrevlig mot mig, du har lätt att locka en till skratt och det är jävligt lätt att gilla dig. Nu skriver jag inte detta för att smöra, men jag anser att fan att du är underbar som person och önskar att fler kunde se det och inte haka upp sig på ord och formuleringar som inte passar den som läser. Är svårt att tvätta av en stämpel som man får tyvärr men problemet ligger mer på den som misstolkar och har fördomar än den som kanske råkat formulerat sig så inte alla förstår budskapet. Nej jag håller med faktiskt om kön, ja i ett öppet forum gör det sig väldigt dåligt och läser man ts så finns det ju markering kring detta. Så går man emot det får man nog tåla att höra faktiskt, sen den som tolkade att det var bilden du syftade på var nog bara dennes hjärnspöke som var pådrivande och inte det sakliga... Nu hoppas jag att alla här inne kan hålla en godare ton mot varandra, är tråkigt att se ett sönderfall av något som ska vara kul för alla inblandade inom ramarna som ts och familjeliv satt upp. Tack och hej...
    Tack snälla du Hjärta Det är skönt att veta att det finns någon här som känner mig lite bättre Solig
  • Anonym (NT)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:

*busvisslar* Ingen "ätitförmycketunderjulochnyårsmage" där som en annan drar runt på för tillfället Flört

Snygga trosor med!
  • Anonym (Morgon)
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-01-02 15:46:43 följande:

God fortsättning

Ojojoj vilken underbar kropp..
  • Anonym (busiga frun)

Såg ju att den här tråden fanns också. Bjuder på en bild här med.

• Anonym (pillllan)
    Anonym (NT) skrev 2015-01-02 18:42:32 följande:
    *busvisslar* Ingen "ätitförmycketunderjulochnyårsmage" där som en annan drar runt på för tillfället Flört

Snygga trosor med!
    Busvisslar tillbaka *försöker iallafall,  kommer mest spott* hahah
    har ätit julmat i fyra veckor, så återigen har jag insett att min ämnesomsättning är lite för bra  

Tack! Dom går hem lite överallt (nu kan ju det där misstolkas) hahahaha...
  • Bobby Clarke

Kvinnligt och snyggt.

Anonym (busiga frun) skrev 2015-01-02 18:58:18 följande:

Såg ju att den här tråden fanns också. Bjuder på en bild här med.

• Anonym (pillllan)
    Newbe sept skrev 2015-01-02 15:26:52 följande:
    [quote=74608537][quote-nick]Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 11:23:51 följande:[/quote-nick][/quote]
    Svårt att inte vilja njuta av utsikten stående bakom.. ;)
    Hahahaha....som en rumpa bakifrån, ser det ut!! 
  • Anonym (NT)
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-02 19:18:06 följande:
    Busvisslar tillbaka *försöker iallafall,  kommer mest spott* hahah
    har ätit julmat i fyra veckor, så återigen har jag insett att min ämnesomsättning är lite för bra smile5.gif  

Tack! Dom går hem lite överallt (nu kan ju det där misstolkas) hahahaha...
    Haha jag kan inte busvissla alls egentligen, bra online såhär, då kan man allt Flört

Va fuskigt! Jag är jättekänslig för kolhydrater, så efter nyårets pasta, vitt bröd, pommes, socker och allt annat onyttigt är jag lite svullen Tungan ute

Hehe tror jag är med på vad du menar Solig