• Anonym (UUU)

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2015-01-29 09:32:37 följande:
    Håll er varma idag, kan behövas...
    Även vi män uppskattar din kropp. Ge oss mera...
  • Beverly Marsh
    kanalltidblibättre skrev 2015-01-28 21:38:51 följande:
    Har försökt hålla mig från HKT drogen. Ägnat mig åt fysisk fostran och inre koncentration. Den inre resan. Lugnet. Gick så där...Tungan ute
    Nu har ju massa nya skönheter letat sig hit också Skål. Fan vad ni är snygga! Bjuder på en bild efter dagens övningar. (Nej, inte högerhands pushups)
    Tänk på filmen 300Skål

Somnade under den filmen så vet inte alls vilka övningar du syftar på, dela med dig? Solig
  • Beverly Marsh
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-28 21:49:04 följande:
    Han är jävligt svår att få bilder av smile5.gif hahaha
    Fast jag vet ju att han gör sig bra på bild smile2.gif
    Ja det gör han ju! Hur får vi honom att inse det då? Tungan ute
  • kanalltidblibättre
    Beverly Marsh skrev 2015-01-29 18:14:27 följande:
    Somnade under den filmen så vet inte alls vilka övningar du syftar på, dela med dig? Solig
    Jag tror dessvärre att somna under den filmen är en bra åtgärdSkrattande
    Det jag, otydligt, for efter var torson och kanske bukmuskelaturen med stödet av den välutvecklade diafragman som bara en kar i sina bästa år kan uppvisa. Skrattande
    Massor av antika marmorbyster av fältherrar, kejsare (och bankirer hur det nu funkar) är utrustade med denna. Nuff saidSkål Nu ska jag gå hem och laga middag. Drömmer
    Den som inte äter skola heller inte arbeta.
  • Jon the papa

Woho! :D Äntligen kan man träna igen :) Om än lite försiktigt, med ej så trasig handled längre :D Så bjuder på en nubild så får en se vart man är om en 3 månader :D 

• kanalltidblibättre
    Jon the papa skrev 2015-01-29 19:29:03 följande:

Woho! :D Äntligen kan man träna igen :) Om än lite försiktigt, med ej så trasig handled längre :D Så bjuder på en nubild så får en se vart man är om en 3 månader :D 

Med tanke på de bilder du visat på "hur det varit" så kan vi väl räkna med ytterligare ett underverk inom 3 månader. :)

Bon voyage!
  • Jon the papa
    kanalltidblibättre skrev 2015-01-29 20:01:23 följande:
    Med tanke på de bilder du visat på "hur det varit" så kan vi väl räkna med ytterligare ett underverk inom 3 månader. :)

Bon voyage!
    Haha man tackar man tackar :) Fast tror inte det är möjligt med sååååååå brutal skillnad på bara 3 månader, men nått kan en ju hoppas att 3-4 ggr i veckan och en jävla massa pulled pork ska fixa till :D 
  • Anonym (Kaponjär)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-29 18:15:17 följande:

Ja det gör han ju! Hur får vi honom att inse det då?

Haha du är söt du!
  • Anonym (pillllan)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-29 18:15:17 följande:
    Ja det gör han ju! Hur får vi honom att inse det då? Tungan ute
    Tror det är ganska svårt! Under året som gått, har jag fått  (kan nog räkna på en hand) hur många bilder det är hahahah

Känner du pikarna KAPONJÄR???