-
Det kvittar liksom om du är naken eller ej, det där leendet går ju inte slita sig ifrån!Jon the papa skrev 2015-01-30 17:04:44 följande:Vafaen, det är ju fredag så kan ju inte lä'mna tråden helt buslös :D -
Åså förgyllde du min fredag :DJon the papa skrev 2015-01-30 17:04:44 följande:Vafaen, det är ju fredag så kan ju inte lä'mna tråden helt buslös :D
-
Ja men sannerligen, äntligen! :)straight arrow skrev 2015-01-30 13:56:01 följande:Äntligen fredag!
Mycket vackert tilltugg! -
Så fintCelines Essence skrev 2015-01-30 14:51:07 följande:Passar på att önska trevlig helg, med en bild som jag tog i höstas
-
Du har en grym kropp och jag gillar bilden!Celines Essence skrev 2015-01-30 15:21:23 följande:Riktigt snyggt
Följer ditt exempel med grå mysbyxor... -
Och det är de som du har slängt nu? Ge mig din adress så skickar jag ett par nya på posten. Din kropp är som gjord för dessa byxor...;)LostInTranslation skrev 2015-01-30 15:02:26 följande:Jag har faktiskt också roat mig med att gräva bland mina gamla bilder och döm av min förvåning när jag hittade dessa gamla mysbyxbilder... Äkta gråa mysbyxor också...
-
Man tackar man tackar :) Haha är en glad allt som oftast så följer väl leendet med på köpet antar jag XDBeverly Marsh skrev 2015-01-30 17:28:30 följande:Det kvittar liksom om du är naken eller ej, det där leendet går ju inte slita sig ifrån!
Eller så döljer det bara en massa galet :D Fast faen va trist att va helt normal liksom :)Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 17:34:48 följande:Åså förgyllde du min fredag :D
Haha, du skapa ju problem med hela den där hjärt, lung grejen härom dagarna så man får ju bjuda tillbaka änna :D Även om en hoppas lite lätt på att få de där lättare andningsproblemen när man glömmer bort att andas några sekunder för länge du lyckas fixa till med dina stilfulla, fina bilder :D Mums :)
---------------------------------------
Haha fasen också lillan e svintrött och däckar väl snart, varenda granne är iväg på annat helgen lång. En blir lite lätt klättra på väggarna och lätt att bli myssjuk i denna tråden XD
Bara att PMa om en lider av tristess med :D
Även om fredagar brukar betyda kul i tråden förstås hehe :) -
Får se till att upprätthålla andningen din i balans då ;)Jon the papa skrev 2015-01-30 18:34:18 följande:Haha, du skapa ju problem med hela den där hjärt, lung grejen härom dagarna så man får ju bjuda tillbaka änna :D Även om en hoppas lite lätt på att få de där lättare andningsproblemen när man glömmer bort att andas några sekunder för länge du lyckas fixa till med dina stilfulla, fina bilder :D Mums :)
-----------------------------------
-
På nått sätt föredrar jag de sekundrarna av obalans man får, så man vet att man lever ;)Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-30 18:49:13 följande:Får se till att upprätthålla andningen din i balans då ;) -
Man ska vara försiktig med vad man önskar, för önskningar kan ju gå i uppfyllelse ;)Jon the papa skrev 2015-01-30 18:51:15 följande:På nått sätt föredrar jag de sekundrarna av obalans man får, så man vet att man lever ;)