• Pillare

Helkroppstråden

Anonym (Gillar) skrev 2015-02-08 09:36:35 följande:

Nja, jag hoppar vinet idag, skola/dagis/jobb imorgon. 

Juste... Hoppas det går bra med alla, har inte fått uppdstering på länge. :-P

lol
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (:) 6) skrev 2015-02-08 10:01:26 följande:

Sommar önskas! 

Hallå. Ja verkligen visst önskas det sommar, du har ju så rackarns härlig kropp du så egentligen behöver man ingen sommar för man blir så varm och go av dina bilder iaf... Förresten har sett att du har sett att du skickat några meddelanden i inboxen, japp jag har varit lat och inte fått ro att svara... ska skärpa mig
  • Anonym (UUU)
    straight arrow skrev 2015-02-08 08:44:12 följande:

God morgon!

Du börjar se lite fet ut.
  • Anonym (:) 6)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-02-08 10:10:11 följande:
    Hallå. smile2.gif Ja verkligen visst önskas det sommar, du har ju så rackarns härlig kropp du så egentligen behöver man ingen sommar för man blir så varm och go av dina bilder iaf... smile2.gif Förresten har sett att du har sett att du skickat några meddelanden i inboxen, japp jag har varit lat och inte fått ro att svara... ska skärpa mig smile5.gif
    Tack du,för dom varma orden!Skrattande
     Och ang. mailen,ingen fara! Solig
  • Pillare
    Anonym (:) 6) skrev 2015-02-08 10:01:26 följande:

Sommar önskas! 

Mmmm... Snygg.
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (UUU) skrev 2015-02-08 10:20:33 följande:

Du börjar se lite fet ut.

Ja passar det inte behöver du inte titta och gillar du inte det du ser så tiger du... Du vet vad tråden går ut på och du har vandrat på denna stig förut så skärp dig!
  • Anonym (Frida)
    virrisen skrev 2015-02-05 09:02:29 följande:

Ny dag - nya möjligheter ! :)

Otroligt sensuell och vacker bild. Anonymt vågar jag erkänna att det händer saker i min kropp när jag tittar på bilden.....Trots att jag inte är bi eller brukar tända på andra tjejer....Men din bild var oerhört speciell och sexig.....
  • Pillare
    Anonym (komplex 2) skrev 2015-02-07 18:16:09 följande:

Tänk om en annan skulle våga men jag har för stora komplex för min kropp :/

Men alla har lagt ut fina bilder i alla fall :)

Om du vill kan du lägga en bild. Inget som hindrar dig.