• Mrs Okänd

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2015-02-09 10:42:41 följande:
    Tror man kan bli det när man är magsjuk....I alla andra sammanhang tror jag spetsunderkläder har en bättre effekt...Särskilt svarta sådana.Obestämd

Men nu hoppas jag att du inte menar att DU ska ha spetsunderkläder på dig? Flört Svarta som synden.
  • Mrs Okänd
    Påven Johanna skrev 2015-02-09 10:44:24 följande:
    Jupp. Så är det. Rejält underställ, kaftan, mitra och korsstav - sedan är man pigg och glad. 
    Och en kexchoklad på det så är man go och glad också. Kanske blev reklam här nu. Går nog bra med annan choklad också.
  • LostInTranslation
    Charlotte73 skrev 2015-02-09 10:42:18 följande:

Det är bekvämt o osexigt iaf:D

Jo, det ser helt klart ut som att du rör dig raka vägen mot tillfrisknande. Sitter nästan upp ju och har lyckats få fram en tekopp till soffbordet. 
    Mrs Okänd skrev 2015-02-09 10:44:41 följande:

Men nu hoppas jag att du inte menar att DU ska ha spetsunderkläder på dig? Flört Svarta som synden.
    Jag gör mig förvånansvärt bra i spetsunderkläder och det brukar få både mig och min omgivning att vakna till lite extra vid de sällsynta tillfällen jag provar denna utstyrsel.
  • Mrs Okänd
    LostInTranslation skrev 2015-02-09 10:51:44 följande:
    Jo, det ser helt klart ut som att du rör dig raka vägen mot tillfrisknande. Sitter nästan upp ju och har lyckats få fram en tekopp till soffbordet. 

Jag gör mig förvånansvärt bra i spetsunderkläder och det brukar få både mig och min omgivning att vakna till lite extra vid de sällsynta tillfällen jag provar denna utstyrsel.

Haha...underställ verkar vara grejen alltså...=)

Jag antar att du inte tagit bildbevis på den utstyrseln.....jag vill också vakna till lite extra...Tyst tror jag....FlörtDrömmer Du drar sakta ner dina mjukisbyxor och visar dina spetstrosor alltså??
  • Jon the papa
    straight arrow skrev 2015-02-09 08:02:50 följande:

God morgon! Eftersom jag uppenbarligen håller på att bli fet fick jag tillbringa morgonen på gymmet... ;)

Haha så jävla jobbigt när man är ena fläsktroll som oss XD 

Jag får vänta tills lite senare innan en får hoppa på vikterna. Haha man blir otålig av att vilja ha bröstmuskulatur likt din XD Men men nått att sträva efter iallafall :D 

• Charlotte73

Arhaha.. Får lite dårligt samvete över mina underställskläderbilder o pussahund bilder, när jag ser vad som kommer upp nu:D

• Pillare
    Charlotte73 skrev 2015-02-09 10:58:09 följande:

Han han flytta på huvedet!! Hundjävel:D