• Underhill

Helkroppstråden

Amys skrev 2015-02-08 22:46:35 följande:

Förundras över hur odödlig den här tråden är, måste bero på alla fina människor som vistas i här. Med den reflektionen tänkte även jag bjuda på en bild. Önskar er en härlig kommande vecka. Kram

Stunning!
    E vi överens så kör vi
  • Newbe sept

Förundras över hur odödlig den här tråden är, måste bero på alla fina människor som vistas i här. Med den reflektionen tänkte även jag bjuda på en bild. Önskar er en härlig kommande vecka. Kram

Amys!!! :D

Så var det bra trots måndag.. Välkommen tillbaka, inte lämnar du väl igen? :)
  • straight arrow

God morgon! Eftersom jag uppenbarligen håller på att bli fet fick jag tillbringa morgonen på gymmet... ;)

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Notthegrinch)

Välkommen tillbaka! Du är fantastiskt fin ????
  • blixtmannen

Gud kvinna vad du är vacker. Perfekt kropp
  • Anonym (Kaponjär)

Ja jag förundras över hur vacker bild du fått fram, sen motivet sen med den galet underbart härliga kroppen, du är då så långt ifrån en siluett man komma, ja en gnistrande färgklick som sticker ut är vad du är. Låter nästan som jag beskriver en diamant, är kanske vad du är...
  • NyttNamn
    Ronga skrev 2015-02-08 17:06:08 följande:

NN så fin! =)

Tack go'a Ronga  
    Pour some sugar on me...
  • LostInTranslation

Ännu en måndagförmiddag. Härlig dag detta som gör att man äntligen får lov att gå upp lite tidigare på morgonen igen....

• Charlotte73
    LostInTranslation skrev 2015-02-09 09:54:37 följande:

Ännu en måndagförmiddag. Härlig dag detta som gör att man äntligen får lov att gå upp lite tidigare på morgonen igen....

Hur faaan lyckades du ta den där bilden..??:D