• Pillare

Helkroppstråden

Anonym (:) 6) skrev 2015-02-08 10:01:26 följande:

Sommar önskas! 

Får man kontakta dig, snygging?
  • Jon the papa

Är det nått extra bildskönt som vackra damerna vill ha i tråden idag :) ? 

Är upp till förslag efter galna fest kvällen igår haha XD 

• Pentra
    Wally skrev 2015-02-07 19:17:15 följande:
    MmMm Du kan klä dig!! (Dreglar lite)

Pillare skrev 2015-02-07 19:19:06 följande:
    Härlig bild, Pentra. Godkväll till dig med!

straight arrow skrev 2015-02-07 20:30:31 följande:
    Snyggt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Anonym (Gillar) skrev 2015-02-08 08:44:28 följande:
    Sorry, fick annat för mig! 
    Pentra skrev 2015-02-07 19:15:10 följande:
      Funderade förut på om jag skulle sätta mig i tv-soffan med detta på, men så slog det mig att barnen är hemma, så jag lägger upp en bild här i stället...och önskar er en trevlig lördagskväll... /Pentra
    Härlig bild! o självklart lite rosa också! Lite lagom mystiskt bild, fler än jag som gillar rosa! 

Tack för alla härliga ord från er om min nyinlagda blid. Ibl så får jag ett ryck att leka med kameran. Trevligt att det verkar gillas. Kram på er! ... /Pentra
  • NyttNamn
    Anonym (UUU) skrev 2015-02-08 10:20:33 följande:
    Du börjar se lite fet ut.
    Är det där fet, så önskar jag att alla män var lika feta som Pilen... Skulle iofs vara jobbigt att gå omkring och dregla hela tiden :-P 

Pucko...
    Pour some sugar on me...
  • Pentra
    NyttNamn skrev 2015-02-08 15:04:43 följande:
    Är det där fet, så önskar jag att alla män var lika feta som Pilen... Skulle iofs vara jobbigt att gå omkring och dregla hela tiden :-P  Pucko...
    Pour some sugar on me...

Så sant, så sant! ... /Pentra
  • Pillare
    NyttNamn skrev 2015-02-08 15:04:43 följande:

Är det där fet, så önskar jag att alla män var lika feta som Pilen... Skulle iofs vara jobbigt att gå omkring och dregla hela tiden :-P 

Pucko...

Hahaha... om HAN är tjock, vad kan jag säga?? :-P
  • Anonym (Dennadär)

Är nygravid, och det syns inte minst på bröstens ökade storlek. Sambon klagar inte ????

• virrisen
    Anonym (Frida) skrev 2015-02-08 10:42:31 följande:

Otroligt sensuell och vacker bild. Anonymt vågar jag erkänna att det händer saker i min kropp när jag tittar på bilden.....Trots att jag inte är bi eller brukar tända på andra tjejer....Men din bild var oerhört speciell och sexig.....

Puss och tack!!! :)
  • Pillare
    Anonym (Dennadär) skrev 2015-02-08 16:02:14 följande:

Är nygravid, och det syns inte minst på bröstens ökade storlek. Sambon klagar inte ????

Fint par!

Ja, jag verkligen förstår sambon. Jag hade inte klagat heller.
  • MrMagic
    virrisen skrev 2015-01-27 14:29:35 följande:

Bara för det kommer en annan bild som också sambon fick i november och svarade "jag älskar dig" på...  Det är i alla fall bra att han älskar mig, haha! 

Hade du skickat mig en sådan bild hade jag också svarat att jag älskar dig och att du ska stanna precis där du är för jag har tagit ledigt från jobbet och är på väg hem!!!

Galet snygg kropp!!