Helkroppstråden
Vi kommer aldrig tröttna på dig.

Tack! Jag tänkte mest att endast selfies kanske är tråkigt i längden, det tycker jag ju själv
A va faen, jag känner mig manad, JAG GÖR DET. Jupp. Jag tränade jag med idag, ryggen,i första hand, å så brukar jag lägga på med lite extra set för för biceps, triceps och trapezius även om dom muskelgrupperna egt inte ingår i dagens träning, känns bara bra att lägga på lite extra, dock, så är bilden från förra passet, i förrgår.
Mitt sixpack får sig förövrigt en duvning vid varje pass. Det tål det.
Kram //Anton
och ändå är jag inte riktigt nöjd med bilden, men min HIMMELSKA
kvinna
....min kärleksgudinna, hon tycker att det är en fin bild, så då får ni också ta del av min lekamen. Ni som nu känner för det.Har funnits massa bilder på mig redan, folk har nog tröttnat
Men typ så här
Har funnits massa bilder på mig redan, folk har nog tröttnat
Men typ så här
Tackar så väldans Pillare, och ändå är jag inte riktigt nöjd med bilden, men min HIMMELSKA kvinna....min kärleksgudinna, hon tycker att det är en fin bild, så då får ni också ta del av min lekamen. Ni som nu känner för det. Resten kan helt enkelt skita i vilket.
Ha en fortsatt skön kväll, Pillare.

Ledsen för den tillfälliga trakasseringen som det blev 
Haha,
jag trodde det var fråga om någon cat fight som vanligt men nu begrep jag att jag som vanligt bara var otydlig Ledsen för den tillfälliga trakasseringen som det blev