Helkroppstråden
ÄngDal skrev 2015-02-18 00:30:38 följande:
Fin stjärt och dess dubbla funktioner gör ju att både du och den man som får bli din rumpas herre kommer att njuta sällsamt mycket.
Han spenderar gärna tid med den, titta, smeka, kyssa
Fin stjärt och dess dubbla funktioner gör ju att både du och den man som får bli din rumpas herre kommer att njuta sällsamt mycket.

... Tänk att jag får ha dem runt min kropp...

...och hela kroppen är så sexig...

)Efter helgens bravader är ett hett bad mycket passande!

. Inte bara mot mig. Han sprider alltid värme omkring sig. Han ger uppmuntrande kommentarer till folk i vardagen. Till både män och kvinnor, och han ger kvinnor komplimanger... på ett trevligt och välavvägt sätt ( Dvs utan att upplevas snuskig )
. Inte bara mot mig. Han sprider alltid värme omkring sig. Han ger uppmuntrande kommentarer till folk i vardagen. Till både män och kvinnor, och han ger kvinnor komplimanger... på ett trevligt och välavvägt sätt ( Dvs utan att upplevas snuskig )
Idag var det för kallt att klä av sig...

Härliga onsdag som bjuder på sol!
. Inte bara mot mig. Han sprider alltid värme omkring sig. Han ger uppmuntrande kommentarer till folk i vardagen. Till både män och kvinnor, och han ger kvinnor komplimanger... på ett trevligt och välavvägt sätt ( Dvs utan att upplevas snuskig )Vilka fina egenskaper, det där är en "keeper" du har där Celine. ![]()
Vi människor borde verkligen bli bättre på att ge varandra komplimanger. Tänk hur mycket några vänliga små ord kan betyda, och inte kostar det den som säger dom någonting medans de kan vara värda mer än guld för den som får höra dom.